Sportlovsvecka

Idag börjar barnens sportlov, Melvin åkte till Gävle igår, Oliver ska sova hos nån kompis idag och Jesper går på fritids. Vi jobbar som vanligt i veckan, har inga speciella planer.

Hade önskat att vi kunde åka till solen en vecka, är så i behov av miljöombyte och ledighet! Men vi får hålla ut lite till.

Annars var det full fart under förra veckan, tog nya prover och ska ha läkarsamtal nästa vecka för att se om järnet gått upp nu när jag äter tre järntabletter om dagen. Hade utvecklingssamtal med Oliver. Har tränat på i veckan, tog mina två första men korta löppass på 2,2 och 3km och det kändes bra!!

Stannade en kortis på puben på jobbet på onsdagen, då va både Jesper och Oliver på kalas på Jumpyard.

Jobbade hemma och var med Jesper på simskolan och passade på att simma själv. Avslutade med en lång bastu med hårinpackning. Nu har jag köpt serum och en skalpborste och ska göra allt för att få ut håret igen. Saknar mitt hår!!!

(null)

(null)
Kommer nog tyvärr aldrig se ut såhär igen då mitt hår inte klarar av blekning längre.

(null)
Men jag saknar det så mycket!

(null)
Kommer tona håret brunt nästa vecka och sen får jag hoppas att det växer på så jag kan få ut denna längd!

Kämpa kämpa!!

I helgen va vi mest hemma, jag och mamma va en sväng på Ikea men annars har vi inte gjort mycket. Skönt, jag har läst ut en till bok och ska börja på nästa. Snart har jag läst alla jag hade på lager ☺️
0 kommentarer