Veckan som gått

Hade ont ett par dagar efter operationen, lite svårt att gå även på tisdagen men va på kontoret. Veckan har ändå flutit på, varit lite tröttare än vanligt!

(null)
En vecka senare och fina blåmärken efter infarten som va så svår att sätta!

Oliver har varit sjuk och åkte till Gävle och var kvar över helgen. Även Melvin åkte dit på fredagen, Jesper till farmor och Chadli har varit i Örebro fredag-lördag.

Jag mötte upp Janni och vi va på en filmvisning där hon är statistik, Johan Ulvesson var med och även han var där och var trevlig och tog i hand och hälsade! Vi bjöds på bubbel och snittar, trevligt!

Det blev ändå en tidig kväll så jag åt en sen middag i soffan och kollade på serier, så skönt att bara slappa.

I lördags hade jag ingen energi alls kändes det som. Regnade ute så jag hoppade promenad, tittade på tv och lappade rejält i soffan. När Chadli kom va vi iväg och handlade, åt middag och kikade ännu mer på tv.

I söndags va jag piggare, va ute på långpromenad och sen va vi iväg till Bredden och sen stan, kikade lite i affärer, va förbi hos Monica på fika och hämtade Jesper. Sen åkte vi hem, hann va hemma en stund innan jag hämtade killarna. Åt middag och plockade fram alla utemöbler, nu ser det äntligen ut att bli varmare ute! Äntligen!

(null)
I veckan var det 15 år sen vi begravde vår älskade Sabina ❤️

Fick en chockartad nyhet på lördagen att Lena, Pelles mamma hade gått bort hastigt. Så sorgligt 😥

Nu är det en kort vecka, så skönt. Har firat min älskling som fyller 44år idag! Han fick presenter och frukost sen bjöd jag också på lunch ❣️

Nu ska jag träffa Lotta på en promenad!
0 kommentarer