Vitt ute ❄️

Det blev så att jag jobbade hemma både torsdag och fredag, Oliver hade inte i vänster bröst, förmodligen en muskelsträckning men vi båda jobbade kvar hemma och hade koll på honom.

Melvin åkte till Gävle och Jesper till farmor. Jag och Oliver såg Karl-Bertil Jonssons jul, den va bra tycker jag, sen kollade jag och Chadli en film så det blev ganska sent.

Tyvärr vaknade jag redan 6:29 på lördag morgon 🙄 Tände ljus och la mig i soffan och såg Stalker på SVT.

När Chadli och Oliver vaknade åt vi frukost och så passade vi på att slå in julklappar som vi köpt, det blev endel!

(null)

(null)

Nu är det vitt ute och kyligt, tycker det är härligt!!

Vi körde Oliver till en fotbollströja, de åt pizza och kollade fotboll tillsammans!

(null)

(null)
Kul för grabbarna.

Jesper va så förkyld så vi fick avboka bion tyvärr så jag och Chadli var på julmarknad på Hässelby slott, mysigt ute men annars riktigt dålig tycker jag.

(null)

(null)
Det var riktigt kyligt ute.

Vi va i Vällingby centrum och shoppade och åt lunch. Sen till Barkarby outlet och handlade på Ica. Micka och Henrik fick tyvärr avboka vår tapasmiddag på stan så vi andra beslutade oss för att va hemma istället så alla kom till oss på middag.

(null)

(null)
Väntar in våra gäster med en glas.

Jag bjöd på tryffelpasta och vitlöksbröd, vi drack lite shots, drinkar och vin så spelade vi massor med bra musik och pratade. En riktigt mysig kväll tillsammans ❤️

(null)

(null)


Vi kom nog i säng runt 2 och så vaknade jag först vid 7 men lyckades somna om som tur var.

Idag åt jag frukost och sen kom mamma och hämtade mig, vi mötte upp Rosa vid stationen och åkte och hälsade på Julia och nu ska vi åka förbi graven och tända ljus hos Sabina ❤️

(null)


Melvin kommer om en stund men Jesper blir kvar en dag hos farmor då han fortfarande är väldigt förkyld. Det blir en lugn och tidig kväll för min del.

Nästa helg är det första advent ✨
Har bjudit över lite vänner på glöggmys, ska ut med belysning och julpynta innan söndagen. På lördag är vi hela familjen bjudna på middag hos Aziz det ska bli jättetrevligt!
0 kommentarer