Fotbollshelg

Veckan har tuffat på, jobbade hemma onsdag och torsdag. Tycker inte det har varit nåt speciellt i veckan. Killarna har tränat, jag har försökt röra på mig jag med, promenader, jogg och ett pass på jobbet. Va hos naprapaten och tycker att det börjar kännas bättre i armbågen! 

I fredags tog vi ett glas bubbel och åt middag, va så trött sen och gick och la mig redan vid 21!

(null)
Trött mamma!

Vaknar ju tidigt också så smög ner innan 7 och kokade kaffe och kollade serier. Jesper hade två kalas igår, båda på Leos lekland 🥳

Vi åt lunch hemma, sen åkte vi till Djursholm där Oliver hade fotbollsturnering. Melvin hängde med och vi tog en promenad när de värmde upp.

(null)

(null)

Gick ner till torget, vattnet och slottet.

Sen hejade vi på Oliver och de hade tre raka vinster igår!

(null)

(null)

(null)
Bra kämpat killar!

På vägen hem svängde vi förbi MOS och plockade upp kemtvätt och handlade lördagsgodis. Åt sen middag och somnade i soffan haha… missade första dansen på Lets dance men vaknade sen till och såg klart.
SÅ SKÖNT att det nu är sommartid, då kanske jag lyckas hålla mig vaken längre på kvällen och sova lite längre på morgonen 🙏🏻

Har vaknat strax innan 6 i lördags och idag… Men, det blev ju kl 7 idag! Så onödigt när man får sova! 

Idag hade Oliver hockeyträning mellan 9-11, sen åkte han vidare och spelade med en kompis fram till 12:30. Jag tog en promenad och Oliver åt lunch och sen åkte vi tillbaka till Djursholm för slutspel i fotboll. Tyvärr blev det två förluster idag. Usch så kallt det varit ute i helgen, inte alls som förra. Det snöade tom igår! Så frusen man va efter en hel dag ute.

(null)

(null)
Droppat av Oliver och hem till frukost.

(null)
Havregrynsgröt med blåbär, banan, äppelmos och lite jordnötssmör. Mums!

Nu har vi ätit middag och jag ska nog ta ett varmt bad.

På onsdag tar jag nattåget till Åre med kollegor från SEB och kommer tillbaka söndag kväll. Det ska bli kul med skidåkning! Hoppas på bra väder.

0 kommentarer