Första semesterveckan

I måndags hade vi samma upplägg som i söndags, vi va hemma på förmiddagen och sen efter lunch va vi iväg på en tur. Denna gång gick vi uppför Bruket.

(null)

(null)

(null)
Bra träning!

(null)

(null)

(null)

(null)
De hade byggt ett gym på toppen.

Efter det tog vi en fika nere vid Görvälns slott.
(null)

(null)

Vi cyklade lite efteråt, nu kan Jesper cykla själv men måste träna mer och på att starta och stanna.

Melvin kom hem på eftermiddagen så jag hämtade honom i Rotebro. I tisdags var det fint väder så då åkte vi till Jungfrusund, där badade vi, supade, spelade padel och åt lunch. Mysigt!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Padelbana med utsikt!!

(null)

(null)

(null)
Det va varmt att spela så skönt att sätta sig i skuggan sen och äta lunch.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen badade vi lite mer innan vi åkte hem.
(null)

(null)

I onsdags var det också varmt! Då va jag och Melvin i MOS på fm och köpte lite kläder till honom och så klippte han sig.

Vi åt lunch när vi kom hem och drog sen och badade i Danderyd,  lugnare där!

(null)

(null)
Lilla grodan.

(null)

(null)

Skönt att åka på em mellan 14:30-17.

Sen grillade vi hemma, satt ute sent på kvällen och det va 21 grader ute, så skönt!

(null)

I torsdags tog jag en promenad innan hettan slog till. Körde Chadli och Jonas till Vällingby och tog ett dopp med Oliver på väg hem.

(null)

(null)

(null)

(null)
Det va så lugnt på vattnet. Och riktigt skönt!

(null)

(null)
Jesper sitter och pratar med en kvinna som va där och solade, han är ju inte blyg…

Vi höll oss hemma då det va så varmt, jag låg ute en stund och duschade kallt med vattenslangen. Killarna lekte också i den en stund och vi åt massor med glass. Vi foodorade hem pizza, orkade inte fixa eller åka och handla haha…

(null)
Ligger i skuggan i hängmattan.

På kvällen efter middag och fika så åkte vi till Jojjo och badade. Eller killarna badade och vi satt och snackade.

(null)

(null)
De va i vattnet o över 2 timmar och ville inte gå upp men vi åkte runt 22-tiden.

I fredags va jag ute och sprang och sen va vi och handlade i Outleten.

(null)

Sen bjöd mamma över oss på middag, Rosa kom också så det va trevligt. De andra åkte hem lite innan och jag satt kvar och gick sen hem till Sverige matchen.

(null)

(null)
Gott & trevligt 🤍

(null)

(null)

(null)
Efterrätt!

(null)

(null)
Skål!!

Kollade på matchen som va riktigt spännande, så kul att Sverige gjorde mål i sista minuten! Nästa match får vi se i Italien. Igår bjöd vi över Monica. Jag va iväg en sväng till graven med mamma, Rosa och pappa. Sen va jag och Rosa kvar hos pappa en stund.

Kom hem och va sen hemma resten av kvällen. Idag har vi också varit hemma mest, lämnade Roffe hos några som ska passa honom när vi är iväg. Mamma kom spontant förbi och vi fikade tillsammans. Chadli körde hem Monica och då passade jag på att bada vid Riddersvik.

(null)

Sen har vi packat och ätit middag, nu ska vi kika på tv och sen sova en sista natt hemma innan vi åker. Imorn ska jag fixa naglar och klippa mig. Vi åker hemifrån efter 17-tiden, flyget går vid 21:15.

Tre veckor semester kvar ☀️
0 kommentarer