Sista sommarveckan & tonåring

Vi har haft ännu en fin vecka med varma fina dagar ! Men nu var det nog sista varma dagen i lördags. Men jag är nöjd, vilken sommar!

Det va ännu en hektisk vecka på jobbet, jobbade hemifrån onsdag och fredag. Då kunde jag va lite extra med Cosmo också.
(null)

(null)

Vi körde hem honom i torsdags, mysigt att ha haft honom här.

I tisdags va jag hos sjukgymnasten med min armbåge, den börjar bli bra nu. Lite träning bara så ska allt bli bra.

(null)

(null)

Bilder från förra årets träningsresa. Men denna veckan körde jag två lunchpass och ett riktigt monsterpass igår söndag. Och nån promenad på det!

(null)

(null)

Annars hände inte så mycket i veckan. I fredags va jag på föräldramöte för Olivers hockey, sen hämtade jag upp Fanny och Ludvig som kom och firade Melvin!! Nu har vi en tonåring i huset.

Chadli drog till Göteborg över helgen med kompisar.

Vi grillade hamburgare och satt ute och åt. Melvin och Ludvig drog iväg och träffade några kompisar som de brukar spela med. Jag och Fanny pratade ikapp och vi fikade, mysigt.

(null)
Kvällen innan

(null)

(null)

(null)
Grattis Melvin på 13-års dagen 🎂🎉🥳

(null)

(null)

På lördagen skjutsade jag Oliver till match i Spånga, sen va jag med Jesper hos tandläkaren. Perfekt med en tid på lördagen.

(null)

(null)
Besöket gick bra och han valde ett sudd i lådan.

(null)
Målgörare och vinst för Oliver.

Jag tog en promenad i spåret men shit så kvavt det va! Svettigt!
(null)

Tog en dusch och klädde på mig och sen kom familjen och vi hade kräftskiva och firade både Håkan och Melvin.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi satt ute en stund och det va varmt! Sista varma dagen för sen kom hösten känns det som.

(null)

(null)

Jag kollade på en film o miniserie i helgen också, skönt att slappa. När Chadli kom hem åkte jag och Melvin till MOS och han köpte skor för sina födelsedagspengar.

(null)

(null)
En god dryck från Starbucks!

Så var denna veckan slut!

Tog tid att skriva detta då portalen har strulat… bättre sent än aldrig. I helgen är vi barnfria då killarna åker till Gävle och Jesper till farmor. Vi ska se två filmer och storhandla och fylla på vaccin ☺️
0 kommentarer