Vårvärme ☀️🌸

Njöt av det fina vädret i måndags, härligt att kunna sola en stund på altanen.

(null)

(null)
Lyssnade på pod i hängmattan.

(null)
Studsmattan är framme.

Vi fixade uppe i klädkammaren och renade ur en hel del. Skönt att få lite ordning. Har mkt nu som ska med på loppis i början av maj.

(null)
Årets första grill!

Jag har jobbat på kontoret varje dag denna veckan och klämt in tre träningspass, känns bra! Killarna har också haft hockey, innebandy och fotboll.

I fredags mötte jag upp Kai på Thaiboqt där vi tog en drink.

(null)

Sen åkte vi vidare in till gamla stan och åt japanskt till middag och tog sen en öl/cider på en pub. Riktigt trevlig kväll ❤️

Igår va jag och Melvin på bio och såg Zlatan film, den va jättebra!! Sen åt vi lunch och shoppade lite i MOS.

(null)

(null)

När vi kom hem tog jag en runda i spåret och tränade även lite i utegymet.

(null)

(null)
Älskar att va i skogen och naturen.

(null)
Djur & natur 5 min från huset.

(null)

(null)
Min syn när jag gjorde sit-ups, härligt.

Sen åkte jag och tittade på Olivers match, det blåste så mycket så jag blev helt genomfrusen. Försökte tina upp i soffan under en filt men va tvungen att gå och ta en lång dusch.

Åt middag och kollade på tv på kvällen, Oliver sov hos en kompis.

Idag kollade vi Robinson det första vi gjorde, åt frukost och mötte upp Jojjo i spåret där vi tog en promenad. Kul att man hinner prata en massa. sen åkte jag förbi graven då det är Sabinas begravningsdag. Hon fick en ny Sten och ett ljus ❤️

(null)

(null)

(null)

Sitter just nu på altanen i solen och dricker kaffe efter lunchen och ska snart åka med Oliver på match. Sen va denna helgen slut och nu väntar en full vecka på jobbet. På fredag fyller Chadli år så då ska vi ut och äta och på lördag firar vi honom och Rosa 🎉

0 kommentarer