Härlig helg

Vi startade upp veckan med ett avslutssamtal på Jespers förskola. Stora killen går bara några veckor till nu, sen börjar han skolan! Vi har varit supernöjda med hans förskola, tur att vi bytte för två år sen.

I tisdags jobbade jag på kontoret, lunchade med Mimmi. Så trevligt, vi har inte setts på ett bra tag. Mötte upp och hann se slutet på Jespers träning.

I onsdags regnade det hela dagen, helt galet hur mycket regn det kom. Melvin kände sig dålig så jag körde honom efter lite tjafs här hemma till Tobias i Gävle, han är fortfarande kvar där då han ännu ej känner sig frisk. Så han kommer hem senare i veckan. Oliver hoppade sin träning, helt förståeligt!

Jag kom iväg på kvällen och tränade ett Spin/ABS pass, skönt att få rensa huvudet lite efter timmar i en bil.

I torsdags va jag på kontoret igen, så kallt ute! Det va väl typ 7 grader men kändes som 3! Åkte förbi gymet och gick i 45 min på rullbandet innan jag gick till Willys och handlade det sista som skulle med på fredag.

Jobbade men slutade lite tidigare i fredags. Vi drog iväg mot Krusenberg herrgård. 

(null)
Först ett litet matstopp i Knivsta.

(null)
Sen landade vi här i detta paradis!

(null)
Dags för fotbehandling.

(null)
Där bakom hyllan skymtas Rosa och mamma.

(null)

(null)
Och vilken tur vi hade med vädret! Wow rena sommarvärmen!

Vi checkade in och tog en fika i solen.
(null)

(null)


Sen bytte vi om till bikini och tog med lite bubbel ner till vattnet.

(null)

(null)

(null)

(null)
Så härligt!! Så man behövde värme och sol!

(null)

(null)

(null)
Doppade mig men det va riktigt kallt!

(null)

(null)

(null)
Dags att göra sig klar för middag.

(null)
En liten fördrink på rummet.

(null)

(null)

(null)

(null)
Skål för Rosa.
(null)
(null)

(null)

(null)
Fantastisk god 3-rätters meny!

(null)

(null)

Efter maten satt vi inne hos mig och drack lite vin och bubbel, dukade upp med ostar och annat gott. Satt och pratade och skrattade tills vi blev trötta och la oss och sov.

(null)

Sov sisådär, vaknade och han ligga kvar och se ett avsnitt Greys innan vi gick upp och åt frukost ute i det fina vädret.

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter frukosten gick jag och mamma ner till bryggan en stund.

(null)

(null)

(null)

Sen hade vi tid för vedeldad bastu, så skönt! Satt ute i solen och i bastun och tog även två dopp.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen var det dags att checka ut, tack för denna gången!!

(null)

Vi åkte en sväng till Sigtuna, kikade runt lite och åt en god glass. Åkte förbi Sabinas grav och tände ett ljus och åkte sen hem.

Vi åt lunch och sen satte jag mig ute i solen, så skönt. Chadli hade klippt gräset och det är så fint nu i trädgården.

Vi var barnfria och passade på att ta en kvällspromenad från Pampas till Hornsbergs strand där vi åt middag i kvällssolen på bryggan. Så mysigt!

(null)

(null)

(null)

(null)

Sov så gott i min egen säng! Åt frukost och fick en fin present på morsdag trots att ingen av barnen va hemma. Ett par örhängen jag önskar mig.

(null)

Drack kaffe ute i trädgården och packade sen ihop badkläder och kaffe och åkte och mötte upp tjejerna för majbadet. Chadli drog iväg och spelade fotboll.

(null)

(null)
Det va 14,8 grader i vattnet.

(null)

(null)
Va i tre gånger och dök i, härligt!

(null)
Katta och Anna hade tagit med tårta och jordgubbar så firade vi oss mammor på Morsdag.

(null)

(null)
Mysigt 💕

Mötte upp Jojjo vid spåret, tog tre varv och va även i utegymet. Köpte med lunch på väg hem som vi åt ute.

Solade och låg och läste, njöt av det fina vädret. Tvättade, rensade ogräs och lite annat. Sprang en runda med Kenneth och Lotta i spåret.

Oliver kom hem och Chadli åkte och hämtade Jesper. Melvin skickade en fin video till mig som han spelat in. Jag blev såå glad ❤️❤️

Oliver gjorde pannkakor till oss som han bjöd på ute ❤️

(null)

(null)
Vilken dag! Vilken helg!!

(null)
Oliver svalkar sig med en dusch.

Vi åt middag ute, bäst att passa på! 

(null)
Fick även en fin hortensia, älskar den blomman.

Nu har jag sett Robinsonfinalen och ska lägga mig, ny vecka imorn och på tisdag ska jag ta min första dos vaccin!! 


0 kommentarer