Söndag igen!

Veckan har gått fort! Redan söndag igen!

Det blev kontoret både måndag och tisdag för mig, hoppade in då en kollega va förkyld.

Härligt med vårvärme på stan! 

På måndagen hade Jesper utflykt med förskolan och tog en lång promenad. Han hade med sin rygga med sittunderlag o vattenflaska. Snart är det dags att börja skolan, han har fått sin plats nu i Skälbyskolan.

Jag va hos läkaren i måndags och fick svar på mina prover, allt utom laktos visade bra. Men jag vet sen innan att jag är laktoskänslig men fick rådet att undvika det helt så jag ska försöka göra det. Hela veckan har faktiskt känts bra, jag är sååååå glad för det 🙏🏻

I tisdags tränade jag på kvällen, skönt att få till det med träningen.

Oliver va iväg och provtränade handboll med Dante, han tyckte det va kul och det hade gått bra.

Jobbade hemma resten av veckan, i torsdags va jag ute på lunchpromenad - så skönt väder. Tog av jackan sista biten.

(null)

I fredags hängde Chadli med och vi gick ut mot golfbanan och ät lunch ute i solen. Härligt!

Efter jobbet åkte Chadli med Jesper till Monica där han va i helgen och jag och killarna åkte till Fanny och Ludvig på middag, spel och soffhäng. Mysigt, det va länge sen vi sågs.

Igår tränade jag o Chadli och sen va jag hemma och vi åt lunch och sen fixade jag i förrådet och på baksidan. Skönt väder så jag passade på.

Mamma och Håkan kom över på fika, tänkte vi skulle sitta ute men det blev kallt och blåsigt så vi fick sitta inne.

(null)

(null)
Min coola kille fotade sig med min telefon 💙

Vi alla tog en promenad här i Skälby till en foodtruck där vi åt middag. Supergott!!

(null)

(null)

(null)

Sen åkte vi och köpte lite godis och jag kikade på Lets dance.

Idag mötte jag upp Jojjo och Sussie på en promenad vid Säby gård, vi gick i en timme och sen åt och fikade vi där.

Chadli va iväg och spelade fotboll och grabbarna va kvar hemma.

Jag och Sussie kikade runt lite och sen kom Chadli och hämtade oss och vi skjutsade hem henne.

Åt lite hemma, Chadli åkte och hämtade Jesper och vi andra tre såg en film.

Trots att det är sommartid så känner jag mig redan trött och skulle kunna gå och lägga mig redan. Nattade Jesper så blir alltid lite seg när man redan legat i sägen ett tag.

Nästa vecka är det kortare vecka och påsk, blir mysigt! Jag och Melvin drar till Torekov om en vecka och blir borta i fyra dagar.
0 kommentarer