Midsommar 2021

Oliver har haft tur med vädret, kanske lite för varmt faktiskt. Men bara en skur som kom en av dagarna.

(null)

(null)
Plockade några av mina fina pioner som slagit ut och doftar så gott!

I onsdags va jag på kontoret, det blev frissan på lunchen.

(null)
Dags för blonda slingor.

Sen gjorde jag lashlift efter jobbet innan jag mötte upp Maria på middag på Strandvägen 1.

(null)
Skönt att ha böjda och färgade fransar!

(null)

(null)
Vi åt, skrattade och hade det trevligt!

Samtidigt vann Sverige matchen mot Polen, yes! 

I torsdags jobbade jag hemma, jag och Chadli tog en lunchpromenad.

(null)
Nya shortsen från Lindex.

(null)


På kvällen va vi ute och plockade en midsommarbukett.

(null)

(null)

(null)
Den fick stå ute under natten.

(null)
Så tog vi in den på morgonen till frukost.

Jag va ute och joggade, tog en dusch och sen kom mamma och Håkan hit och vi firade midsommar ihop.

(null)

(null)

(null)
Nya klänningen på.

(null)
Först lite bubbel.

(null)

(null)

(null)
Spel.

(null)

(null)

(null)
Vi fick härligt varmt väder ändå!

(null)

(null)

(null)

(null)
Håkan lär Oliver att skala räkor.

(null)

(null)

Vi åt gott och satt ute en lång stund tills det va dags för mamma och Håkan att gå hem.

Killarna la sig och vi stannade uppe en stund och såg på TV.

(null)

(null)

(null)
Vilken fin midsommar vi fick.

(null)
Fick en hälsning från Anna med en fin bild på barnen, de firade i Bollnäs.

I lördags lämnade Chadli både Jesper och Oliver hos Monica. Vid 14:30 åkte vi över till mamma och Håkan, Rosa kom också och vi åt gott tillsammans.

(null)

(null)
Jag tog med räkbakelser som jag gjort till oss, mums.

(null)

(null)

Mamma hade gjort silltårta som vi inte åt, ingen av oss gillar sill. Men däremot karelska piroger med äggsmör och sallad. Och sen tårta, jordgubbar och paj. Gott gott!!

(null)
Njuter i kvällssolen!

Åkte hem och kollade tv på kvällen, så skön dag!

Idag trodde jag att det skulle va mulet hela dagen men vi har haft jättefint väder! Har legat ute i solen och lyssnat på sommarprat och musik! 

(null)

(null)

Chadli va och hämtade Oliver som ville komma hem, nu målar han staketet som ska bli vitt det med! Kommer bli fint!

(null)

Imorn väntar jobb på kontoret och nu är det inte långt kvar till semester! Ska bli riktigt skönt!
0 kommentarer