Vintersport

I måndags när jag va i stan hade jag också tid för naprapat. 

Tisdag och onsdag jobbade jag hemifrån, tog en lunchpromenad med mamma i tisdags och åkte längdskidor på onsdagen.

(null)
Rätt ok i spåren!

Torsdag jobbade jag på kontoret, trevligt att träffa några kollegor. Vi både lunchade och fikade, det är inte vanligt nu för tiden.

Åkte in även o fredags då både Oliver och Melvin va hemma och jag kände att jag inte riktigt får nån ro hemma då. Passade på att åka hem efter mina möten och jobbade klart hemma. Wow så mycket snö det har kommit i veckan! Jag tycker det är så härligt med riktig vinter! Kallt är det också!

Fredagkväll hemma med bubbel, spelade kort med Oliver innan Talang började.

(null)

(null)

(null)

Men det va ett kortvarigt mys. Killarna tjafsade och levde rövare i soffan så de fick gå därifrån! Då blev det lugnare och jag kollade klart.

Igår åt vi frukost och sen åkte jag och Melvin till Täby där vi mötte upp Jojjo och Philip. Vi åt lite i Täby centrum och spelade sen en timmes padel.

(null)
Tycker det gick bra för Melvin och bättre än sist för mig.

Åkte hem och drog på mig skidorna och ut i den helt magiska naturen! Det va så fint att åka och riktigt bra spår! Åkte hela golfbanan denna gång och det tog ca en timme.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Här startar jag!

Är så glad att jag köpte skidorna, riktigt härligt med vintersport och va ute massor!

Duschade och på kvällen va vi bjudna på middag hos Kenneth och Lotta. Melvin ville stanna hemma men resten av familjen gick dit. Kenneth hade lagat god kycklingpasta och jag tog med resten av fredagens kladdkaka, glass och hjortronsylt. Mums!

Vi tittade på Stjärnorna på slottet innan vi la oss. 

Imorse vaknade jag vid 9:30, skönt att få sova ut!

Åt frukost och satte mig sen i soffan med en kopp kaffe och tittade på Nyhetsmorgon.
(null)

Sen klädde vi oss varmt och åkte lite i pulkabacken.

(null)
På väg upp med killarna.

(null)
Chadli och Jesper.

(null)
Jag och Oliver.

(null)
Chadli och Jesper tog en promenad hem.

Jag och Oliver åkte före och åt lunch, jag körde honom till fotbollsträning i Kallhäll sen åkte jag en snabbis till MOS. De hade 50% på Twilfit.

Passade på att ta en promenad i det fina vädret runt Råstasjön.

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag hade tänkt åka skridskor på sjön men tiden gick fort så jag hämtade upp Oliver så åkte vi en stund i Vasaparken.

(null)

(null)

(null)

Mysigt att åka när det började skymma ute. Allt va bra tills vi skulle gå därifrån och jag fick en hård snöboll som nån måste skjutit med klubba rätt i huvudet! 

(null)
Tack för den bulan!

Vi åkte förbi Mr Cake där jag köpte med en semla hem och så åt vi middag på Vapiano vid Humlegården. Mys att va med bara en ❤️

(null)

(null)

(null)
Hoppas den smakar 😋

Imorn ska jag på ultraljud, har haft ont i magen o på sidan så ska se så det inte är gallsten... Ska sen jobba hemma. Ska få in lite lunchträning även denna veckan, så imorn blir det 30min spinning.

Tis-Tors jobbar jag på kontoret och fredag hemma! Hoppas på en bra vecka!!
0 kommentarer