Ny vecka

I måndags jobbade jag på kontoret och i tisdags och onsdags hemma. Vi hade ett digitalt PT-pass i tisdags morse. 

(null)

Jag har i veckan suttit i Melvins rum och det passade perfekt till passet.

Så skönt att sitta där, känns mer som en arbetsplats.

(null)
Mina sötnötter vill sova tillsammans ❤️

Vi tittade på en film i veckan, The game changer som handlar om mat och kroppen och jag blev inspirerad att äta mer grönt. Inte sluta med nåt, men tänka om lite.

(null)
Både torsdag & fredag åt jag denna goda gröna sallad från Holy green. Så gott!

(null)
Beställde detta paket som ska komma en gång i månaden, kollagen. Så ska se om naglar, hår och hy blir bättre! Spännande!

(null)
Provade på TikTok pastan som är så omtalad nu, men njaäe den blev ingen favorit.

I fredags tog jag bilen in till stan då jag hade naprapat tid. Nacken känns bättre och jag frågade henne om mina andra krämpor och det kanske är muskulärt? Kan ha överansträngt muskler när jag åkt skidor eller tränat, kanske fått muskelinflammation eller nån bristning? Stämmer lite in på hur det känns men skulle va skönt att veta. 

Va med på ett möte och åkte den hem igen. Sprang en runda med Lotta och sen åt vi middag och hade fredagsmys.

Igår efter frukost var jag sugen på att hitta på nåt så vi klädde oss och började åka mot Lida i Tullinge, men en bit på vägen ringde Olivers tränare och undrade var han var? Match om 15 min! Så det va bara att vända hem igen... 

(null)

Oliver spelade två matcher och jag stannade och tittade. Först värmde solen men sen kände jag mig som en isbit. Fy så kallt det va!

(null)
Bad Oliver ta en bild på mig 😂

(null)

(null)
Kallt 🥶

Åkte sen hem och fixade lunch, mer grönt åt mig.

(null)

Tinade upp i soffan en stund.

Tog en joggingrunda med Kenneth o Lotta. Tog sen ett varmt bad, skönt! 

Jesper har lekt med kompis på eftermiddagen och åt middag där. Jag och Chadli såg Mello och killarna spelade på övervåningen.

Söndag idag, ska fixa naglarna snart. Chadli ska iväg och spela fotboll. Jesper ska leka med kompis. Sen ska vi iväg till pappa en sväng.

Var är solen? Trodde det skulle bli sol o varmt idag, men än så länge är det lite mulet och ser kyligt ut. Kanske kommer snart, klockan är bara strax efter 9.

Ha en härlig söndag 🌸
0 kommentarer