Pyjamas och soffläge

Jobbade hemma måndag och tisdag, det va fint väder och varmt så skönt att kunna sitta ute lite på altanen. Lotta kom förbi i tisdags på en kopp kaffe. Hade ont i huvudet hela tisdagen.

I onsdags jobbade jag på kontoret, såg de fina körsbärsträden när jag kom in till stan.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Så fint 🌸

Hade bokat in eller bokat om en massagetid från veckan innan, 80 min massage på Axelsons. Hade rätt ont i huvudet även på onsdagen så det kändes så skönt med avkopplande massage. Kl 16:15 ringde de och undrade var jag var? Massagen började 16:00. GAH så jäkla irriterande! Jag trodde jag hade tid 17:00. Sprang iväg och kom fram stressad och andfådd. Inte som jag föreställt mig, dessutom drog de ju av de 20 min jag va sen. Fy så snopet!

Men ja det va ju rätt skönt ändå! På kvällen kom vår första låda med Hello Fresh, jag är så less på att komma på vad vi ska äta till lunch och middag. Så detta ska bli spännande.

(null)

(null)
Väldigt fräscht packat!

Jobbade hemma torsdag och det blev en godare lunch då ☺️

(null)


Va på kontoret igen på fredag. Jag har inte haft nån energi alls i veckan, pms också, usch. Och så huvudvärken. Chadli lämnade Jesper hos Monica och plockade upp mig på vägen. Lämnade mig hemma och plockade upp Oliver från fotbollsträningen. Lagade middag och kollade på tv på kvällen. Började känna av att jag hade lite ont i halsen.

(null)

(null)


Hade redan ställt in vandringen med Kai och bokade av allt annat jag hade tänkt göra på lördagen. Skulle åkt förbi graven med mamma, tänkte bada aprilbadet med tjejerna, möta upp Jojjo o Sussie på lunch. Och sen hade vi tänkt käka middag på kvällen hos oss med lite spel. Men det blev en heldag hemma i soffan, klädde aldrig på mig utan låg i pyjamas. Vi började kolla Snabba cash och brände av fyra avsnitt. Melvin o Oliver hade båda interna matcher och va sen ute en lång stund och lekte med grannarna.

(null)
Chadli va iväg och klippte Oliver också.

Kollade Lets dance på kvällen och la mig strax efter det.

(null)
Lillskrutt hos farmor.

Idag har jag inte heller bytt om...
(null)
Skönt men känns inte bra att inte röra sig knappt nånting. Får ta igen det i veckan.

Trist att det varken blev vandring eller padel idag. Har lite lite ont i halsen och lite lätt huvudvärk. Har beställt hem test för att se så det inte är Corona.

Ja så mkt mer har inte hänt under veckan! Får se vad nästa vecka bjuder på?! Nu är iaf mamma, Håkan och Monica vaccinerade med första sprutan så det känns riktigt bra!

0 kommentarer