Ny säng

Det va tur att vi jobbade hemma båda två i torsdags för vi fick vår nya säng levererad då. Vi hade just hunnit bära ner vår gamla säng när de ringde på och kom med den nya.
 
Äntligen, den blev tre veckor försenad.
 
Så fint det blev!! Nu har vi sovit i den några nätter och den känns jättebra!
 
Dagarna gick fort, vi va och kikade på Halloweenkläder på torsdag kväll då killarna fick vara utklädda på fredagen. Oliver ville inte klä ut sig och till Melvin köpte vi en peruk.
 
Gick igenom det vi hade hemma och hittade denna som lillskrutt provade.
 
Jag sålde sen fyra olika dräkter som de vuxit ur. Nu är jag på G igen med försäljning via Marketplace, perfekt att få in lite extra pengar på det sättet! Fick även sängen såld vilket kändes bra att få lite pengar till den nya sängen.
 
Fina planeringsblock från Lottas svägerska Elina Dahl, jag fick i present från Lotta.
 
I fredags åkte killarna till Tobias igen och ska vara där tills på onsdag. Jag mötte upp Jojjo i Sumpan, vi åt thai och hade sen tid för lashlift och jag gjorde även browlift. Supernöjd blev jag, så skönt att slippa sminka sig!
 
I lördags mötte jag upp Sussie och Jojjo och vi åt lunch på Säby Gård först och sen gick vi runt och shoppade lite i Barkarby.
 
Fikapaus på Espressohouse.
 
En mysig dag med dem!
 
Chadli lämnade Jesper hos Monica och vi hade en lugn och skön eftermiddag och kväll hemma med god mat och slapp i soffan.
 
Igår vaknade jag tidigt så smög ner och kikade på en film innan Chadli vaknade och vi åt frukost. Chadli drog iväg och spelade fotboll och jag tog en långpromenad med podd i öronen.
 
Kom hem och åt lunch och sen åkte jag och mamma till Sabinas grav och planterade nya blommor och tände ljus, det blev så fint.
 
 
Va hemma och slappade ett tag och sen åkte vi till Vällingby och gick på bio, vi såg Andra sidan, en skräckis. Usch jag tyckte inte om den, ska inte se skräckisar haha... Satt och höll för öronen och kisade med ögonen.
 
 
Först va vi själva i biosalongen men sen kom det kanske ett 20 tal andra.
 
Nu är det höstlovsvecka, jag jobbar mån-ons på kontoret. Idag ska Chadli hämta hem Jesper, jag ska träffa Jojjo och Sussie och ta en sväng på Ikea tillsammans.

0 kommentarer