Första advent

I veckan som gått har det väl inte hänt så mycket tycker jag. Varit hos naprapaten, tränat, fixat ögonbrynen. Får se om de växer nu efter vitamininjektion annars får jag ge upp.

I fredags åkte killarna till Tobias, vi köpte med mat hem och hade en lugn kväll.

I lördags sov jag till 9:40, såå skönt! Åt frukost, körde Chadli och Jesper till stan. Jesper sov hos farmor och Chadli hade killträff.

Jag drog ut och sprang och va sen bara hemma själv hela dagen. Slappade och kollade serie.

Igår vaknade jag lite tidigare så smög ner och tände ljus, drack kaffe och bläddrade i tidningar.

(null)

Va iväg och handlade lite. Sen drack vi glögg, tände adventsljuset lyssnade på julmusik och slog in julklappar.

(null)

(null)

Mamma och Håkan kom förbi på adventsfika.

(null)

(null)

Chadli åkte sen iväg och hämtade Jesper. Killarna kom hem. Vi åt middag och sen följde Oliver med mig på en promenad. När vi kom hem gjorde Oliver läxan och sen myste vi ner oss i soffan och såg en julfilm innan det var läggdags. 

(null)
Köpte mysiga leggings och strumpor på Lindex att ha hemma ☺️

Funderar på att köpa och klä granen snart, varför vänta? Vore mysigt med doften och ljuset. Så kan man lägga klapparna där under. 

Får hoppas på en bra vecka, hoppas på lite snö! 

0 kommentarer