Jobba igen?

Det kändes först lite ovant och gjorde ont att ta av skyddet, men när jag vant mig så har jag känt mig mer rörlig och tycker att det känns bättre. Så jag ska prova gå och jobba imorn men känns det inte ok och om jag får ont så stannar jag hemma ett tag till.

I veckan sålde jag våra gamla byråer och duschstället. Vi hittade en ny likadan byrå vi hade på Marketplace och Chadli åkte till Haninge och hämtade den. Det stod i annonsen att den va 6 månader gammal men det visade sig att den va över 7 år gammal! En gammal modell och helt olik den vi redan hade. Gah så irriterad man blir! Så jag fick sälja den vidare och så åkte vi och köpte en helt ny!

(null)
Vi har inte gjort iordning ovanpå ännu men ska fixa det. Vi tänkte också köpa ett litet skrivbord att ha i sovrummet så man kan gå undan och jobba.

I fredags åt jag bananpannkaka till lunch och denna vecka har jag promenerat varje dag.

(null)

(null)
Killarna ❤️

Igår var det soligt och rätt varmt så jag fixade på baksidan.

(null)

Så bakade jag två kakor så fikade vi! Liam va här och lekte med Oliver och Tobias kom förbi.

(null)

Blev en lugn kväll hemma, jag va trött och somnade som vanligt i soffan...

Idag är det kyligare ute men efter frukost åkte vi till Gulsippan med Kenneth Lotta och Tuva.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Cyklade, lekte och tittade på djuren. Nu har vi precis ätit lunch och senare ska jag möta upp Jojjo på en promenad.

Imorn jobb alltså!

0 kommentarer