Härliga varma dagar

Vilket kanonväder vi fick i måndags. Vi åt frukost och tog oss sen in till Skansen. Det va inte mycket folk och en hel del stängt men det gjorde inget och vi alla va jättenöjda med dagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi tog tåget från Barkarby och sen spårvagn.

Man känner sig lite dum som åker kommunalt men det var nästan inget folk så det kändes ändå ok.

(null)

(null)

(null)

Vi började med att gå in på akvariet och sen vidare därifrån.

(null)

(null)

En liten paus med vattenmelon som Lotta hade med.

(null)

(null)

(null)

Innan vi tog tåget hem igen så åt vi en glass i Kungsan.

(null)

(null)

(null)
Bästa kompisar 💕

De ville fortsätta leka så jag hängde med till Lotta på en kopp kaffe.
(null)

Sen hem och lagade middag. Va och handlade lite på kvällen.

Igår var det ännu en fantastiskt fin dag! Jag jobbade hemma och passade på att äta lunch ute i bikini ☀️

(null)

(null)
Inte så tokigt!

Lena och Aslim kom förbi på en fika. Fixade lite på tomten sen på kvällen, planterade om i krukan.

(null)

Idag jobbade jag också hemma, gick en promenad med Marie på lunchen. Sen har jag bara varit hemma, grillade kyckling till middag - gott med grillat! Nu är klockan snart åtta och jag sitter ute på altanen, underbart! 

(null)
Kvällsfika 

Imorn och på fredag ska jag jobba på kontoret, ska försöka komma ut och jogga på lunchen. 

På lördag ska vi fira Linnea som tar studenten, men tyvärr ser vädret ut att bli sådär... trist! Tänk att det snart är semester! Njuter så av värmen och ljuset! Bästa tiden på året!!!
0 kommentarer