Måndag fredag

Det är ju så jobbveckorna brukar kännas och nu är det precis så, måndag och så idag fredag! Första jobbveckan är över. Jobbar även nästa vecka sen på söndagen åker jag och Jesper till Gotland.
 
Skönt att vädret ska vända nu och bli lite bättre. Redan sista juli idag, snart är sommaren slut. Man märker redan på kvällarna att det börjar bli mörkare.
 
I måndags hämtade vi hem Melvin från Fanny och Ludvig, vi kom hem och åt middag och va bara hemma. Chadli åkte iväg och köpte nya lådor som vi har i hallen.
 
Det blev bra!
 
Det var fint väder på kvällen så hann sitta ute en stund i kvällssolen.
 
Körde ett hemmatränings pass.
 
I tisdags åkte jag in till stan efter jobbet, promenerade till Fridhemsplan från Odenplan och mötte upp resten av familjen och vi gick till Pinchos.
 
 
Vi glömde ta bild på vuxen bordet där jag, Chadli, Jojjo, Jocke, Sussie och Robban satt.
 
Trevlig kväll och mycket god mat!
 
Tidigare på dagen hade Chadli varit med Oliver och Jesper på ett ställe ute vid Arlanda där de hade gamla flyg som man kunde kika på.
 
Det tyckte killarna va jättekul!!
 
På onsdag jobbade jag sista dagen för veckan på kontoret, här med min nya datorväska.
 
Det som är kul med att sitta på kontoret är att man får klä på sig kläder och fixa till sig lite. Jag gör inte det när jag bara är hemma...
 
Igår satt jag hemma och jobbade, hann sitta ute en stund i solen när det var fint på förmiddagen, lyssnade på sommarprat! Efter jobbet skulle vi åka iväg och äta glass men regnet bara öste ner, det åskade och blixtrade så vi vände hemåt igen. Lagade middag och bakade vaniljbullar istället.
 
Idag har jag också jobbat hemma, tänk att en vecka redan har gått! Va ute och sprang och tränade på lunchen.
 
Varmt och skönt.
 
Melvin är hemma hos Philip på dagen och när jag slutar för dagen så hämtar vi honom och lämnar honom och Oliver hos mamma och Håkan, Jesper hos farmor och så ska vi möta upp Jojjo och Jocke för middag på Thai Boat. Ska bli en trevlig start på denna helg!
 
Imorn ska det bli fint väder så då vill jag sola och bada, på kvällen är vi bjudna på middag hos Marie och Henrik.
 
På söndag ska Jepser på kalas, jag tänkte också att vi skulle spela minigolf i helgen - vi får se om vi hinner med det?
 
Nästa vecka är det fritids, förskola och jobb som gäller!
 
Trevlig helg!!
 
 


0 kommentarer