Sovmorgon

Har under veckan som gått inte haft några aktiviteter utan bara åkt hem vilket har varit väldigt skönt! Dagarna börjar bli ljusare, man känner att det går framåt!

Jag beställde hem en pälsjacka som kom i tisdags.
(null)
Äntligen en som inte fäller!

(null)
Har köpt hem tulpaner, så fint!

Beställde nya träningskläder som jag får inviga i veckan. Har tränat mycket denna vecka! Promenerat eller tränat pass på lunchen. I måndags va jag och Lotta ute och kvällsvandrade i området.

(null)
Råstasjön!

Både igår och idag har jag joggat, känns riktigt bra!

(null)
Ätit mycket frukt! Detta är min vanliga frukost när jag kommer till jobbet.

Och på kvällarna har vi kollat Avdelning Q och ätit fruktsallad, ringlar lite protinella på. Mums!

(null)

Vi firade Maria i efterskott på jobbet!!
(null)
Hon fick en fin ljusstake, vas, bubbel o choklad!

I fredags mötte jag upp Marie och vänner till henne på Villa Godthem där vi åt middag innan Pernillas show.

(null)

(null)

(null)
Vi hade superduperbra platser!

(null)

Showen va riktigt rolig och bra!!
(null)

(null)
Fick i veckan en inbjudan till Marie och Henriks bröllop i augusti ❤️

Fick lite sovmorgon i lördags, somnade om och vaknade vid 8:15. Åt frukost och sen åkte killarna iväg, Jesper sov hos farmor och Oliver hos Ludvig o Fanny. Va som sagt ute och gick o sprang med Lotta. Va hemma och kollade serier, fixade lunch och senare på kvällen bakade jag saffranssemlor.

(null)

(null)

(null)
Gott kvällsfika 👌🏻

Kollade fjärde delen av Avdelning Q innan vi la oss.

Imorse sov vi till 9:45, så skönt!!! Gick upp och åt frukost. Chadli drog iväg och spelade fotboll. Jag och Melvin va också ute och spelade lite på Strömvallen. Sen sprang jag en runda och körde 7 min pass. Tog en dusch och har kollat på TV och slappat. Vilken skön helg!!! Vi åt middag och killarna fick också smaka semlor idag. Jag tog en mini, gjorde både stora o små. Gott!!

Nattade Jesper, låg i soffan en stund och nu ska jag sova. 

(null)
Detta stod kvar när Jesper åkt, så gulligt på nåt sätt. Älskar mina barn ❤️❤️❤️




0 kommentarer