Fortsatt sjuka & möhippa

Oliver har längtat efter att klassen ska åka skridskor och ta med matsäck, så han åkte iväg på torsdagen och blev sen sämre efter det. Han tappade rösten och har nu varit utan röst i en vecka. 

Jag jobbade hemifrån i fredags. Vi åt middag ute och sen lämnade Chadli Jesper hos farmor. Jag och killarna kollade på Talang. 

I lördags drog Chadli iväg på svensexa tidigt och jag körde först killarna till Fanny och åkte sen till Elin på möhippa!

(null)

Vi åt först frukost hemma hos henne och sen åkte vi till Västerås där vi först va på Prisonisland och sen checkade vi in på Steam hotell.

(null)
Utsikten från vårt rum!

(null)

Vi lekte lekar och drack bubbel, sen åt vi middag.

(null)

Och efter det badade och bastade vi på SPAt. Mycket trevligt!!

(null)

Elin verkade nöjd och glad och det är huvudsaken ❤️

På söndagen åt vi en lång härlig frukost innan vi körde hemåt. Jag hämtade killarna hos Fanny och körde hem.

Vi åt lunch och så tog jag en promenad och myste sen i soffan.

(null)

I måndags gick vi alla som vanligt men Oliver va inte tillräckligt pigg och hade svårt med andningen. Chadli va med honom på närakuten och i tisdags hos läkaren som konstaterade halsinfektion så han fick penicillin. Hoppas att han blir bra snart!

Igår efter jobbet åkte jag in och mötte upp Mimmi på middag! Va i hennes nya lägenhet sen där vi tog en kopp te innan jag åkte hemåt.

(null)
Vi va på Tjoget och åt god mat!

Ute hade det hunnit bli vitt på marken!
(null)

Idag har Chadli jobbat hemifrån och alla tre killarna va hemma, Jesper med lite feber och hosta. Melvin ville va med mormor så han har varit där idag och bakat bullar och fick pizza till middag.

Imorn jobbar jag hemifrån! Hoppas hoppas att vi blir friska alla snart! I helgen ska vi fira Linnea så det vore trist att missa.

Igår va jag och provade ut en skena till min hand/arm då jag ska opereras nästa vecka. Usch inte kul men nödvändigt! Kommer ha lång rehab sen och blir sjukskriven minst två veckor. Kan använda handen fritt efter 13(!) veckor. Fy va segt...

Idag lunchade jag med Sophie, mysigt att ses. Länge sen! Hon väntar en liten bebis i augusti 💕



0 kommentarer