God Jul

Vi hade mysiga mornar, tände ljus, tittade på julkalendern och åt frukost.

Jesper har lekt med kompisar och så var vi iväg till lekpark och åt lunch med Lotta och Tuva.

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Inte så roligt väder, grått och regnigt.

På uppesittarkvällen dukade vi fram gottis och spelade Bingolotto.

(null)

(null)
Först en räkmacka och lite bubbel.

(null)

(null)

(null)

(null)
Och lite bus framför granen.

(null)

(null)
Min lilla tomte ❤️🧑🏻‍🎄

(null)
Vi spelade åt killarna och Melvin vann 100kr på sin lott!

Det var så härligt att vakna på julafton och det var frost, krispigt och kallt ute.

(null)

(null)
Ett morgonpaket i strumpan.

Vi åt grötfrukost!
(null)

(null)

(null)
Mums 

Sen klädde vi oss och åkte till graven och tände ljus.

(null)

(null)

(null)
Mötte upp mamma och Håkan där.

Åkte förbi pappa och önskade God Jul. Mötte sen upp familjen Ådelid vid Skälby Gård och fikade och lekte ute en stund. Så härligt ute!

(null)

(null)

(null)
Stackars lilla Glenn frös.

Tog en snabb fika ute hos mamma och Håkan. Supergod vitchokladkladdkaka!!

(null)

(null)
Kände att det vart kallt när vi varit ute ett bra tag, så åkte hem och bytte om och tittade på Kalle.

(null)

Lagde maten så satte vi oss och åt vårt egna lilla julbord, supergott!

(null)

(null)

(null)

Gick ut på ett kort promenad sen öppnade vi julklappar.

(null)

(null)

Det blev en mysig och lugn jul. Saknade Melvin och Oliver, första året jag firar utan dem ❤️

(null)

(null)

(null)
God Jul 🤍

Igår gick jag ut på promenad, riktigt njöt av att det snöade! Så härligt!! Kom hem och åt lite rester till lunch. Kollade på serier, gick och lämnade Jesper hos en kompis och tog en kort promenad.

(null)

Åt middag och såg fyra avsnitt av Vår tid är nu. Det snöade rätt mycket, mysigt.

Idag tränade jag spinning 30min och sen booty 30min. Drog på ytterkläder och va ute i pulkabacken ett tag med Jesper.

(null)
Bäst att passa på, den här snön kommer nog inte ligga så länge.

(null)
Nu har den här lilla godingen åkt till farmor och ska sova där. Imorn kommer killarna hem! Då ska de äntligen få öppna sina julklappar!! Jag jobbar nästa vecka så ska njuta av några sista lediga dagar!

0 kommentarer