Julfeeling

Vi hade en riktigt trevlig kväll på O'Learys med jobbet och samarbetspartner. Vi körde bowling, minigolf och shuffleboard och åt sen en god buffé. Var hemma till 22-tiden.
 
I torsdags jobbade jag hemifrån, hade utvecklingssamtal på Jespers förskola 8:30, sen ett kundbesök innan jag fortsatte jobba. Mötte Chadli vid tåget och byttes av så åkte jag in till stan och mötte upp Maria.
 
Vi tog en fika på Starbucks, sen vidare till Medborgarsskolan och föreläsning. Det var trevligt och lite inspirerande! Sen tog jag själv en prommis på stan och kollade in julskyltningen, det var jättemysigt. Fick lite mer julfeeling! Älskar Kungsträdgården, det är så mysigt där!
 
Mypspys.
 
Åkte hem och såg Wahlgrens värld innan jag la mig.
 
Jobbade hemifrån även på fredagen då jag hade ett samtal i Melvins skola vid 15-tiden. Hämtade sen Oliver och Jesper och tog helg.
 
Det blev tacos till middag och så kollade vi TV, så skönt med helg!
 
I lördags hade Melvin träning på dagen, Chadli körde honom och åkte sen med Jesper till farmor där han sov lör-sön. Jojjo kom och hämtade mig hemma så var vi en sväng på Ikea och sen Vita Villan i Väsby. Käkade lite, skulle hunnit promenera men tiden drog iväg.
 
Mötte upp Lotta och tog en promenad innan vi åt middag och sen julpyntade jag hemma! Mysigt att få upp alla tomtar och ljus.
 
I söndags var det Olivers tur att ha träning så jag åkte med honom till träningen 9 men passade på att gå och simma under tiden han tränade. Så skön start på dagen med 30 minuters simning och sen en stund i bastun.
 
Åkte hem och hämtade upp Melvin och åkte till Fanny och Ludvig där vi julbakade lite. Åt risgrynsgröt till lunch och hann snacka en stund innan vi åkte till Monica och hämtade Jesper och körde sen hem.
 
På lördag ska vi dit på Glögg mingel så då får vi smaka på godiset!
 
Myser hos farmor!
 
Fixade utebelysningen och satte upp julstjärnor hemma!
 
Jesper provade ut sin Lucia utstyrsel :)
 
Chadli fixade middag och sen var det lite fix innan det var dags att gå och lägga sig och ladda inför en ny vecka. Snart december och snart första advent! Snart JUL!! Känns helt ok!!!
0 kommentarer