Morsdag ❤️

Fortsätter där jag slutade. Vi valde en grekisk restaurang nära hotellet och Paddington station.

(null)

(null)

(null)

Köpte med oss lite gott och tog det sen lugnt på hotellet. Sov gott och jag vaknade tidigt och kunde inte somna om.

Packade och checkade ut. Tog en Uber till Victoria station och låste in väskorna där, sen vidare till Sky Garden.

(null)

(null)

(null)

(null)
Högt upp! Häftig utsikt 😊

Köpte frukost på vägen och promenerade mot Borough Market.

(null)

(null)

(null)

Promenerade sen i det fina vädret tillbaka mot Victoria station, en rätt lång promenad.

(null)
Stannade och tog en fika på vägen.

(null)

(null)

Kikade runt lite på stationen och sen tog vi tåget ut till flygplatsen.

Vi hade god tid på oss och åt middag innan vi flög hem till familjen.

(null)
Tack för en underbar weekend ❤️

Chadli och killarna kom och hämtade oss men Jesper hade somnat i bilen. Mysigt att komma hem!! 

Jobbade på tisdagen och var bara hemma på kvällen. På onsdagen va jag med Oliver på fotbollsträning och sen åkte jag och mötte upp tjejerna på middag.
(null)

Skönt väder så vi startade ute men flyttade sen in, trevlig kväll 💕

I torsdags var det vår fjärde bröllopsdag och vi var lediga. Va på läkarbesök med Oliver på morgonen som drog ut lite på tiden. Vi hade inte bestämt vad vi skulle göra men då det regnade ute bestämde vi oss för att stanna hemma.

(null)
Lång frukost

(null)
Sen tittade vi på The Green book, riktigt bra film!

Mamma va med Melvin på sista simträningen och Oliver fick vara med. Chadli hämtade Jesper och jag fixade med middag.

(null)
Fick denna fina ring i bröllopsdags/morsdagspresent! Tack ❤️❤️

Va iväg och handlade och sen sprack det upp så vi fikade nybakt rulltårta ute.
(null)

I fredags lagade jag middag som inte barnen va sugna på så då spontan bjöd jag över mamma och Håkan på middag. De fick kycklinggratäng med ris och sallad. Sen lite rulltårta till kaffet.

(null)
Håkan visar simövningar för Jesper.

Igår va Melvin och Oliver med Anton vid Görväln på Pokémon jakt. Vi åkte och handlade under tiden. Det va mulet och kallt men vid 15 när Peter, Maria och barnen dök upp blev det soligt och varmt ute så vi kunde sitta ute.

(null)

(null)
Så varmt så jag fick byta om till shorts o linne.

(null)
Peter hade med egenjagat kött som han grillade till middag.

(null)
Killarna hoppade och spelade fotboll.

(null)
Första middagen ute!

Sen tog vi kaffe och fika inne när solen gått i moln.
Idag är det morsdag och min familj har firat mig på morgonen. Snart ska vi till mamma och Håkan på fika. Melvin har match på dagen, regnigt ute så inte så härligt.

Nästa vecka är det kort vecka och till helgen ska vi åka ut till Skärgården. Hoppas på fint väder då!!
0 kommentarer