Kaffe i solen

Vilken superkall morgon jag vaknade till i fredags! -10 grader!
(null)

Som tur var inget som höll i sig! Hade en härlig fredag annars, kände mig lite risig på kvällen så tog det lugnt och tittade på Talang.
Det va skönt med helg, blev inte sämre iaf på lördagen. Gick inte som jag hoppats på VV, får se om det visar sig bättre denna veckan?! Jag, Chadli och Jesper åkte till MOS där de hade invigning av Babblar lekplats.

(null)
(null)

(null)
Passade på att äta god youghurtglass.

Tittade på Melodifestivalen på kvällen, helt klart bästa omgången! Melvin sov över hos Lucas.

I söndags tog jag med alla tre killarna och åkte till Aslim. Vi kom ut på en timmes promenad i solen vilket va riktigt skönt! Vi fick lunch och fika och fick även skapa fina tavlor.

(null)
Oliver tränade boxning med Irfan.

(null)

(null)
Ute och sparkade lite boll.

(null)

(null)

(null)

(null)
Lunch och skapande.

(null)
Alla våra konstverk 😊

(null)
Fick även en tavla som Aslim gjort, superfin!

(null)
Beställde några plagg på nätet, bla denna tröjan som va fin 😊

Nu är sportlovet igång men vi jobbar som vanligt! Mamma hämtade Oliver i måndags och han fick sova där. Melvin stannade hemma från fritids och var för första gången hemma själv, det gick bra. Albin hade kommit över och gjorde honom sällskap.

(null)
Måndag morgon, så vackert!

Jag drog på mig löparkläder och stack ut och sprang direkt när jag kom hem.
(null)

(null)
Skönt med torrt på marken, ljusare och varmare! Känns skönt att vara igång!

Åkte och hämtade Jesper och sen hem och lagade middag. När Chadli kommit hem och ätit så åkte vi och handlade lite och hämtade en matta vi köpt på Mio. Den va till vardagsrummet och den passade perfekt!

Imorse var det ljust när jag gick till bussen, love it!!

Hade kundbesök i stan på dagen, jag och Elin hann med en snabbfika vid Hötorget i solen!

(null)

(null)
Solen värmde verkligen, lovely ❤️

Sen hade jag min sista tid hos tandläkaren for rotfyllning. Det gick bra och skönt att det nu är klart!! Det är färdiggapat för denna gång haha. Mötte sen upp Elin och åkte till deras nya lägenhet i Liljeholmen och vi lagade middag tillsammans. Nu är jag på väg hemåt! Melvin sover hos mamma och Håkan ikväll och imorn åker de två till Fanny och sover där tills på fredag. Så lite sportlov får de iaf och en betydligt lugnare vecka för oss 😊

I helgen ska vi till Trosa och fira Linnea som fyller 18 år på torsdag!!
0 kommentarer