Året 2019

Snart är detta år också till ända och det är alltid roligt att titta tillbaka på allt som hänt under året!

Jag brukar scrolla i min blogg för att se vad jag skrivit om, mitt minne är så dåligt så jag kommer inte ihåg allt.

 

Ser att jag startade upp året med jobbresor till både Köpenhamn och Olso och sen också Wroclaw – där jag sen avslutade också med mysig julmarknad.

Men under året har det sen dragits ner på resor, så det kommer inte bli så många fler.

 

Jag har dock två kommande resor till Tyskland i februari och jag skulle ju åkt till London i oktober men mitt flyg blev försenat så jag kom aldrig iväg!

 

  • Vi bytte bil
  • Melvin fyllde 10 år och vi hade en härlig resa till London
  • Jag har varit på flera Loppisar och sålt grejer och kläder som vi inte längre använder
  • Jag har fortsatt träna och försökt äta bra, var med på två lopp; Vårruset & Blodomloppet
  • Vi startade upp sommaren med en härlig helg i skärgården
  • Vi hade en härlig sommarsemester i Dalarna, Öland, Skåne och jag kom till mitt älskade Skanör. Blev också riktigt förtjust i Dalarna och Tällberg, stort tack till Elin för att vi fick åka dit!
  • Elin har också blivit en nära och fin vän, nästa år får jag vara med när hon och Andreas gifter sig!
  • Jag hoppade på och körde Bootcamp i 10 veckor!
  • Tjejresa till Marbella som startade otäckt, men som blev till härliga dagar.
  • 70 års resa med mamma och Rosa till Rom – underbart (förutom flygförsening…)

 

Nu väntar år 2020, ett nytt årtionde – spännande och se vad det har att bjuda på.

 

Imorgon firar vi in det nya året med Lotta & Kenneth med familj.

 

GOTT NYTT ÅR!!


0 kommentarer