Påsk & härligt väder

(null)
Jag i måndags morse, skönt att vara hemma och vabba ändå. 

Oliver va hemma både måndag och tisdag, han hade feber och hade ont i halsen men blev ändå rätt uttråkad.

(null)
När Melvin kom hem passade jag på att ta en joggingtur och 7-min pass på baksidan.

(null)
Cyklade och hämtade Jesper båda dagarna.

På tisdag kvällen följde Jesper med mig och handlade och fick va i lekrummet under tiden. Han tyckte det va så kul så han ville inte gå därifrån.

(null)

(null)
Han fick en glass sen för att han varit så duktig.

(null)
Själv fick jag fina tulpaner av min älskade man.

I onsdags va jag på jobbet igen, det va mycket trafik på vägen hem så vi hann inte lämna Oliver på träningen. Som tur var kunde han åka med en annan kille i laget. Melvins träning va inställd då det va så få hemma.

I torsdags jobbade vi halvdag, jag avslutade på jobbet med ett spinningpass. Oliver va hos Damon på dagen och Melvin stannade hemma. Vi hämtade Jesper, åkte och hämtade Oliver och sen hem och hämtade Melvin innan vi åkte till Kallhälls 4-H gård. Där fick killarna hälsa på djuren och sen leta efter morotsslantar som de fick byta in till påskägg.

Mysigt och underbart väder!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Åkte sen till mamma och vattnade blommorna och så fick killarna leta efter sina påskägg där.

(null)
En glad Melvin som hittat sitt ägg!!

På kvällen va vi bara hemma, åt hamburgare och slappade.

Igår va vi hemma på förmiddagen, fixade lite i trädgården och jag hann med en promenad innan vi åkte till pappa. Mötte upp Rosa med familj där. Vi fick mat och fika, satt ute i solen och barnen lekte.

(null)

(null)

(null)

(null)
Bilder tagna av Mattias.

(null)

(null)
Mys med moster.

Jesper sov en timme när vi kom hem, jag och Chadli kollade på TV en stund. Sen fixade vi lite middag och tog det lugnt på kvällen.

(null)
De fick sina påskägg här hemma också.

(null)
Killarna fick lite pengar och Jesper såpbubblor.

Idag hade jag nageltid vid 10, fick skjuts dit och tog en joggingtur hem. Blev 6km idag. Monica kom hit och barnen fick påskägg och påskpresenter. Jag fick fina toppar från Veronica Virta och ett fint Georg Jensen ägg.
(null)

Vi har tvättat alla utemöbler med högtryckstvätt och gjort rent och oljat in altanen! Känns så skönt att ha det gjort! Fantastiskt väder även idag.

(null)

(null)

Sen grillade vi kyckling som vi åt till påskmiddag 🐥🐣

(null)

(null)

💛🐥🐣 GLAD PÅSK 🐣🐥💛
0 kommentarer