Skåne!!

Morgonträning innan vi drog iväg!

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är sååå härligt att vara här igen! Resan ner gick bra. Vi hade ett skönt stopp i Gränna där vi åt lunch och doppade fötterna. Stötte även på Lotta & Kenneth som var där ett par timmar. Snacka om att världen är liten! Tittade  när de gjorde polkagrisar och killarna fick köpa med varsin klubba.

(null)

(null)

(null)
Kände lite på vattnet.

(null)
Kul att träffa på Adam!

Kom fram till huset runt 18-tiden och åt då middag på en restaurang i närheten. 
(null)

Killarna ville bada på kvällen när vi kom fram och det fick de göra, avslutade med bastu på kvällen.
(null)

(null)
(null)

(null)

På måndag morgon när vi vaknade var det rätt mulet ute. Gick ner till min favvo brygga och drack kaffe och gjorde lite morgonträning. Melvin höll mig sällskap. 
(null)

(null)

(null)
Vi bor i huset till höger om trappan.

Åt lunch, va och handlade lite och sen klarnade det upp och solen tittade fram, då passade vi på att sola och bada. På kvällen grillade vi och dukade ut långbord på framsidan.

(null)

(null)

(null)

(null)

I tisdags va jag och Peter ute och joggade, Maria mötte upp när vi kom tillbaka och vi körde 7-min passet. Var så varm så jag drog på baddräkten och hoppade i poolen och simmade ett par vändor. Vilken perfekt morgon, sen in till god frukost.

Efter frukosten åkte vi till Helsingborg där vi parkerade bilen och tog båten över till Helsingör. Strosade runt lite och kikade i affärer, köpte shorts på rean. Så sköna, får bli mina sov shorts 👌🏻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det regnade lite, vi gick runt lite till och tog sen båten tillbaka. Åkte hem till huset direkt och väl här tittade solen fram så vi passade på att sola och bada igen ☺️☀️
(null)

(null)

Det mulnade på så vi åt middag hemma och sen var det bara en slapparkväll. Melvin och Oliver var nere med Peter och de stora killarna och fiskade vid bryggan.

Idag vaknade vi upp till fint väder, jag gick ner till bryggan med killarna och drack morgonkaffet ❤️ Vi åt frukost, satt ute på baksidan och läste en stund och sen gick vi till poolen där vi varit hela dan med avbrott för lunch och lek.
(null)
Ett par av shortsen.

(null)
Just lovely 😍
(null)

(null)

(null)

(null)
Killarna hittade en liten ödla.

(null)

(null)

(null)

Tog en promenad med Jesper och sen grillade vi hamburgare till middag. Killarna tog kvällsdopp och bastade sen. Nu har de gått och lagt sig och jag ska förbereda för en kille som fyller 6 år imorn!!
(null)

(null)

(null)

(null)
Melvin läser godnattsaga ❤️
(null)
Avslutar med min utsikt från soffan 😍

0 kommentarer