När man inte räcker till

Va svårt det är att hinna med allt när det är så mycket på G. Vi är få på jobbet och en hel del att göra. Flytten tar sin tid, både Chadli och jag har kört på i veckan. Jag med att åka och köpa grejer, packa och flytta över grejer och han skruva upp möbler. Mamma och Håkan  har hjälpt oss så mycket i veckan, oerhört tacksam för det. Håkan är en riktig Handyman! Han fixar det mesta, det är toppen 👌🏻

Jag känner däremot att jag försummat barnen, jag hinner inte med. Har ingen ork kvar. Min oro har smittat av sig på dem. Melvin är okoncentrerad i skolan... Längtar så tills det här är över så vi kan gå tillbaka till det normala igen. Det är svårt att hålla reda på allt, halloween kläder, nalledag, ta med bok. Tur att Chadli är lite mer pigg och alert än vad jag är just nu. 

Och på detta har jag dragit på mig världens förkylning 🤧

Kanske eventuellt har vi nått slutet på husaffären, vi kommer nog acceptera ett lägre bud. Vi orkar inte längre och det känns svårt att ha is i magen när det gäller en så stor affär.

Mitt i allt detta drar vi som sagt till USA på onsdag för att gå på bröllop. Det är runt 20 grader där på dagarna, det känns som ett otroligt skönt avbrott just nu! Det blir bra det här. Då kan även Chadli och jag få lite rolig tid tillsammans och slippa tänka på hus o flytt...

Killarna ska få va med Ludvig och Fanny, de längtar massor. De ser henne som sin extramamma, de får va med sin storebrorsa och dessutom lilla Pom!

Jesper ska vara med farmor och även han få vara ledig ett par dagar. Som sagt, det blir nog bra det här! 

Nu ska jag snörvla mig igenom den här arbetsdagen först!!

Min älskade Melvin har koll på att moster har namnsdag idag. Grattis Sabina, saknar dig så mycket!! ❤️

Ha en fin helg 💕




0 kommentarer