Myshelg

Veckan har verkligen gått i ett! Jesper har varit hemma med farmor hela veckan. Jag va som sagt både hos tandläkaren och frisören i tisdags. Blev lite mörkare i håret den här gången.

I onsdags jobbade jag och åkte hem, Melvin va hos en kompis och när Chadli, Monica och Jesper åkte och handlade så slumrade jag till en stund medan Oliver spelade. Somnade även sen när barnen nattades och jag och Melvin låg i vår säng.

I veckan fick vi upp sänglampan jag köpte i Polen och grinden uppe i trappen.

(null)

(null)

Och så fick vi se syskonbilden som togs på killarna. Jättefina ❤️
(null)

(null)

(null)
Ska bli kul att se alla enskilda bilder sen också.

I torsdags var det ett infomöte inför skolvalet snart för Oliver, va på det och va förbi på Mio och köpte en lampa och hämtade även en lampa som vi beställt från Ellos. Mycket lampor nu 😂

I fredags va jag i MOS på lunchen och kollade in Black Friday rean. Köpte nya underkläder, en väska och en bok. Mötte upp Mickan på lunch, trevligt! Sen efter jobbet va jag och Chadli en stund på puben på jobbet innan vi åkte hemåt. Va och tog ner lampan i gamla huset som vi sålde, inte helt lätt att få ner den... 
(null)

Chadli körde hem Monica och jag och killarna kollade på Idol.
(null)

(null)

I lördags gjorde jag amerikanska pannkakor till frukost, mums.
(null)

Sen hade jag tid för naglar vid 10, promenerade hem efter det. Duschade och åkte sen och hämtade upp Melvin hos kompis och mamma och så åkte vi mot Trosa.

Va hos Rosa hela em/kvällen, mysigt 💕
(null)
Fin himmel utanför!

Kom hem vid 20:30, killarna va uppe en stund till och jag såg nåt avsnitt och la mig sen med Jesper som inte ville sova. 

Imorse kom Fanny och Ludvig på frukost hos oss, jag gjorde pannkakor, scrambled eggs och hade annnat gott. Hann dock inte fota... men de hann inte stanna så länge för vi va bjudna på lunch hos Cissi och Johan på Värmdö.

Så trevligt att bli bjuden på god mat och trevligt sällskap. Kul att se deras fantastiskt fina hus också och bli inspirerad. Fin utsikt idag också 💕
(null)
Mys mys mys!!

Vi åkte förbi Brisak på vägen hem och nu sitter vi i bilen. Lite kö på väg hem. Nu blir det middag och duscha barn innan läggdags och en ny vecka!

Imorn ska mami och jag gå på All inclusive på bio, så jag jobbar lite längre innan jag möter upp henne. Ska bli trevligt. Sen på söndag, första advent ska vi gå med stora killarna på julkonsert och pyssel i Konserthuset, jobbet som fixar. Snart är det jul!!
0 kommentarer