New York dag 5, del 2

Shoppade lite mer längs vägen och gick även på Madame Tussaud's innan vi gick vidare till Hell's kitchen där vi åt middag.

En normal och en inte så normal haha 😂
 
Inne på Nintendo store.
 
Glass stop!
 
Vilar benen i mysiga Bryant Park.
 
Inne på Vaxmuseet.

Gick sen hem, köpte med en kopp kaffe och te på Starbucks. Kollade kontot 😱 och lite annat, konstaterade att Chadli inte fått lön som han ska... suck! Det blir då fel hela tiden för oss med föräldraledighet!

Sov till 6, vaknade till och hade så ont i nacken. Bokade in naprapattid när jag kommer hem. Lyckades somna om till 8 och gick då upp och packade. Åt frukost och kikade runt lite. Checkade ut och gick och åt lunch på Five Guys. Nu sitter vi på tåget mot flygplatsen, planet lyfter 17:30 och vi landar hemma i Sverige 7:15. Snart får vi träffa våra små älsklingar. Och byta av svärmor/farmor som har fått jobba hårt där hemma med alla tre! Stor eloge och stort tack till henne!

Dags att checka ut!
 
Tack för den här gången.
 
Sista burgaren i NY!
 
På tåget, örhängena jag fick ♥
 
I loungen, satt där hela tiden. Skönt!
 

När vi stod i säkerhetskontrollen så såg Chadli Ethan Hawke, jag blev lire starstrucked och började fota haha...

En selfie med honom i bakgrunden.
 
Här såg man lite bättre, såg sen att han även va på samma plan! Coolt 😊 Nu sitter vi i taxi på väg hem!

Sist jag va i New York va jag med Sabina, det va kul att minnas de ställen vi va på tillsammans. Gick även förbi hotellet där vi bodde. Då låg även lilla Melvin i magen utan att jag visste om det 😊

Den här resan har varit helt underbar. Så skönt att få tid tillsammans som man och fru ❤️ Men som man säger, även det goda har ett slut! Skönt med iaf en dag hemma, sen väntar jobb igen! 

0 kommentarer