Några dagar kvar!

På fredag åker vi till Rom med ett helt kompisgäng! Ska bli så härligt!

Veckan har som vanligt gått i ett, jag har inte gjort nåt speciellt. På jobbet däremot har vi haft lönesamtal och jag har även fått en ny roll som Client Coordinator som blev officiellt 😊

I fredags bytte vi om tidigt och satt i pyjamas i soffan och kollade på Lets dance.

I lördags drog vi till outleten i Bro, killarna fick varsinna skor.

Oliver valde gråa och Melvin svarta Paul Frank gympadojor!

Chadli hittade eller rättare sagt jag hittade två tröjor till honom 👌🏻

Efter det drog jag iväg och hittade ett par blommiga gympisar till mig och ett par andra sneakers samt ett par skor till Jesper. Perfekt på Skopunkten där det är 3 för 2.

Jeppes dojor 😊

På em va vi på Elles 1-års kalas i Sickla! Det är Chadlis kusins dotter. Linnea (mamman) är så pysslig, missade dock fota det... Hon har gjort så fint hemma, många fina detaljer och bakat och fixat så fint till kalaset!

Ettåringen och brorsan.

När vi kom hem var den här lilla killen trött och satt förvånansvärt länge såhär i soffan!

I söndags röjde jag i förrådet, rensade ut, sålde en del grejer. Chadli va med Melvin och pantade burkar och var till insamlingen med grejer så han kunde kryssa av på sitt miljöbingo. Vi satt ute i solen och åt glass, barnen lekte ute och det var helt underbart fint och varmt väder!

Gjorde iordning den här killens kläder, här i nya vårigare plagg!

Skönt att slippa overall!

Nu är jag hos frissan haha! Jag och mina frisörbesök, men detta är på rekommendation av många kollegor! Ha det gött ❤

0 kommentarer