Håll tummarna!

Veckan har gått fort, har haft mycket på jobbet och har fått jobba en del hemma. Hinner inte med när jag har gått ner i tid.

I tisdags kom Matilda och passade killarna medan jag åkte och köpte en klocka till Melvin samt lite mat och mötte upp Chadli. Det hade gått bra och de ville att hon skulle komma tillbaka snart.

I onsdags satt jag i taxin redan vid 5:30! Tidig morgon till Arlanda.

Jag och Sophie på planet.

Vi hade en bra dag i Oslo, vi åt lunch på taket och tog en aw nere på Aker Brygge.

Vi åt middag på flygplatsen och jag va hemma efter 21.

I torsdags firade vi Aslim som fyllt 50 år på jobbet. Bubbel, tårta, blommor och present 💜

På kvällen kom Fanny och Ludvig över på middag. Killarna va överlyckliga och gosade med Pom. Vi tog en promenad och tittade på huset också.

I fredags va det full fart på jobbet, Chadli åkte iväg på killkväll och jag åkte och hämtade barnen. Vi hade en rätt lugn och skön kväll hemma! Skönt, det behövde jag.

När barnen somnat förberedde jag inför lördag och Melvins födelsedag.

Min älskade Melvin, grattis på din 8-års dag ❤️❤️❤️ Älskar dig massor!!

Brorsorna hjälper till med både presenter och donuts 😊

Chadli åkte och lämnade Jesper hos Monica och drog sen iväg med grabbarna på Kenneths svensexa. Jag hade Lotta, Stina och totalt 9 barn hemma hela förmiddagen. De lekte, vi snackade och satt ute i det sköna vädret. Så fixade vi lunch till hela gänget.

Vid 14 började killarnas kalas på Andys Lekland. De lekte, fikade och killarna fick öppna presenter.

Full fart!! Når vi kom hem röjde jag inför visningen, det fick bli middag på McD!

Killarna va trötta och somnade i soffan, jag låg kvar ett tag och kollade på tv och la mig hyfsat.

Vaknade tidigt, det va fint väder så jag hann sitta ute ett tag innan visningen.

Åkte och hämtade Chadli och Jesper när visningen va. Endast en familj kom, så snopet! Hoppas på mer folk idag!! Jag jobbade lite, tog en promenad med Lotta. Killarna träffade Tobias en stund, Chadli handlade. Jag slappade i soffan. Vaknade runt 4 imorse och kunde inte somna om. Låg och funderade på mycket, livet! 

Nu har jag röjt undan och är på väg och ska träffa läkare och handterapeut. Ska bli skönt att få bort bandaget! Ha en fin vecka ☀️

0 kommentarer