Höstfin helg

Jag och mamma hade med en ny ljuslykta till graven och så tände vi två ljus. Namnsdagsljus. Efter det åkte jag till Monica och lämnade Jesper. Hon bjöd mig och Chadli på vårt restaurangbesök innan Jesper Carons föreläsning.

Det va en rätt bra föreläsning! Några bra tips att ta med.

Efter åkte vi hem, kändes konstigt att det bara va vi två. Efter frukost och lite tv så åkte vi och hämtade Jesper, sen vidare till jobbet där Chadli gjorde det sista.

Busar lite på pappas jobb.

Vi hämtade upp Messi, köpte med lunch och åkte hem. Hämtade killarna vid 15:30. Sen va jag iväg på Ikea, Hemtex och Ica. Hem och lagade middag och hade fredagsmys till Idol. Oliver somnade runt 19 i soffan och Melvin höll sig till runt 21.

Igår va vi alla uppe innan 8, åt frukost och vid 10:30 gick jag ut på promenad med musik i lurarna. Skönt väder och solen sken!

Kai och Bruno kom över. Barnen lekte och vi hann prata ikapp. Jag fixade lunch och Kai bakade bullar.

Fika med nybakta bullar.

Halloween pyntade hemma också, får visa i nästa inlägg. Killarna ritar och pysslar mycket hemma nu, garnbollar, loppor och annat. Somnade tidigt igår, är så hopplöst kvällstrött. Va uppe tidigt idag då man ställde om klockan. Gick en promenad med hund och vagn, helt underbart väder idag också. Sen va jag och killarna och såg Trolls. Vilken härlig film, jag blev helt lycklig av den!

Tredje filmen på en vecka 😬

Va sen hemma, åt och satte upp hyllor i Olivers rum. Han fick även en ny matta då Messi bajsade på hans matta igår...

Rensade även ut leksaker som Jesper kan ta över!

Alla barn somnade tidigt! Får se när de vaknar imorn... jag och Chadli har sett Livet efter dig, den va jätte bra. Har även läst boken! Nu ska jag lägga mig och sova. Imorn ska jag iväg på mammografi, sen möta upp Mimmi på lunch och pedikyr 😊

Natti natti

0 kommentarer