Hemma semester

I måndags började Chadli jobba igen och jag och killarna va bara hemma på fm. När Jesper vaknat åkte vi till mamma som även passade alla tre när jag va på föräldramottagningen på möte. Det va ett nyttigt och bra möte och jag ska tillbaka på måndag och då följer även Chadli med.

I tisdags fm va jag iväg och gjorde fransar, tänkte va fin till bröllopet imorn och på mammas och min & Jespers weekend till Mallis!

Ville inte göra jättelånga så blev nöjd med detta!

Mamma passade killarna även då och sen va vi hemma. Mötte upp Jojjo på kvällen och vi va en sväng på Ikea och sen här och satt och pratade över en kopp te.

I onsdags va vi hemma och va till Ica och handlade, mamma och Håkan tog med sig killarna i husbilen och åkte till Vaxholm där de skulle stå i två nätter! Så roligt för killarna att komma iväg. De badade och lekte och hade det bra!

Håkan pysslar med Melvin när Oliver har somnat.

På väg hemåt imorse.

Jag mötte upp Jojjo på Rusta i onsdags em och så va vi och kikade på Lindex rea. Sen åkte jag vidare till Jakan och kollade på HM. Köpte lite kläder och en bikini, vill ha lite nytt med mig till Marbella och Mallis. Tänk att jag har två resor kvar!!

Igår körde jag Chadli till jobbet och åkte sen till MOS. Gick runt och kikade och mötte sen upp Anneli på lunch och så gick vi runt lite till. Köpte shorts och linne men lämnade tillbaka på kvällen och köpte svarta strech jeans istället. Och så hittade jag en vit tisha på Lager 157. Åt middag igår kväll och kikade på film.

Nu har vi sänkt sängen till lägsta läget och ska sätta upp grinden som jag köpt! Han klättrar på allt och ska ställa sig upp!

Idag har det varit super varmt igen! Vilken sommar! Hade gärna åkt och badat men kan inte ensam med alla tre så vi blev hemma i värmen. Har klippt gräs och tvättat och va över till Lotta och Kenneth och fikade. Snart kommer Tobias och hämtar killarna som ska va där till söndag nästa vecka. Chadli är på killkväll och Jojjo kommer över senare på middag. Imorn ska vi på Maarit och Jockes bröllop i Björkvik, de ska gifta sig på stranden så hoppas på fint väder! Nej nu ska jag blunda nån minut här i solen!

0 kommentarer