Jalla jalla!

Är så otålig nu! Vill att Lillfisen ska komma nu, är så redo och så klar med att vara gravid. Vid minsta lilla förvärk får jag förhoppningar men inget än så länge! Gick in i v. 40 igår och har ju BF 2/10 men hoppas ju att han vill komma tidigare!! Kom igen nu :)

Jag har fotat magen varje vecka från v.6 och hoppas nu på att detta är sista magbilden!


Är trött och less nu och tycker det skulle va så underbart att få träffa den där lilla som växt till sig i magen. Vill ligga på rygg och på mage, vill kunna sitta bekvämt. Det är väl ingen idé än att säga att jag vill känna mig piggare för det kanske jag inte gör än på ett tag!

Vill ha vanliga kläder på mig, glider runt såhär om dagarna...

Köpte denna klänning när jag och mamma va i Stinsen, så snygg!

Och så levererades jackan hem i fredags, ska som sagt bli kul att få klä sig i vanliga kläder snart!! Det blev från svärmor så maken får hitta på nåt annat, om jag kommer på nåt!

Igår va det lugnt, kollade på film och åt gott. Tog en promenad, men orkade inte gå så långt. Magen blir stenhård. 

Imorse va jag med på simskolan, sen hade vi födelsedsgsbrunch hos mamma och firade Jonathan som fyllt år, mig som fyller imorn och mamma som fyller om en vecka.

Hade på nya klänningen, dock utan skärp och sminkade mig idag! Kändes roligt med lite fix :)

Massor med gott på brunchen.

Mamma öppnar present från familjen Granath.

Av oss fick hon en jacka. Sen var det dags för Jonathan att öppna.
Av oss fick han Minecraft gosedjur och en mössa.

Efter åkte vi och kikade på nyöppnade Stadium outlet, men det fanns inget speciellt och så kikade jag in på Lindex där det kanske fanns lite att önska sig i present :)

Som sagt imorn fyller jag år! Får se om jag kanske får en bebis i present?? Annars ska jag till barnmorskan 11:30 och sen samtal i Melvins skola 14:30. Funderar på om vi ska gå ut och äta eller köpa hem nåt gott? Får se! 

Nu ska jag natta barn och snart mig själv!
0 kommentarer