Sugen på nytt!

Fick ett ryck och ville förnya lite här hemma!

Bytte ut fruktfatet från Georg Jensen mot det här, får variera lite.

Bytte även ut ljusstaken mot denna:

Georg Jensen ljusstaken får va adventsljusstake i år, pyntade med några tomtar.


Köpte även nya krukor och blommor och gjorde mig av med de gamla!

Har redan julpyntat :)


Bytte ut ramarna på småtavlorna så de matchar de stora.

Vände på matbordet så det blev luftigare i köket. Bytte ut ljusstakarna som stod vid fönstret i trappen också.

Köpte ny stjärna till sovrummet.

Så mysigt!!

Köpte idag en stjärna till Oliver och ska hitta en även till Melvin.

En minigran till trappen som killarna och jag hängde tomtar i.

Nu är det alltså bara stjärnor i killarnas rum som ska upp och så julgranen. Tror vi ska klä den på söndag så man får njuta av den innan den ska bort igen. Det blir plastgran här!

Ska imorn iväg och se om jag hittar en marmorbricka till köket och en prydnads ananas som jag spanat in, sen ska jag lugna mig :)

I tisdags åkte jag in till jobbet och hade massagetid mellan 10-10:30, Chadli hade Jesper under tiden som sov. Åt sen lunch med Anna och så kom även Maria efter ett tag. Åt, drack kaffe och gick en liten sväng innan jag åkte hem. 

Igår tog vi sovmorgon här hemma, lämnade båda vid 9-tiden.

Killarna hann pyssla och rita på morgonen.

Sen va jag på Ikea, åt lunch där och gick runt och handlade och kikade på julpyntet. Idag har jag tagit en promenad efter att jag lämnat Oliver, sen va jag hemma och fixade lite. Hann äntligen måla naglar och sen på med gellack så det håller bättre! Det blev fint! Åkte iväg till Media Markt som börjat sin Black friday rea, hittade två julklappar!! Imorn ska jag hämta barnen tidigare så ska vi åka till Bromma och gå på nya Andys lekland. Ska innan dess hinna fixa lite annat, har en lång lista nu på småfix!! 

Börjar få lite julkänsla nu, skönt att ha kommit igång med julklapparna. På söndag är det redan första advent, då kommer Cissi och Johan på adventsfika.

Jesper växer och blir äldre, nu börjar man få svarsleende - så härligt!!




En glad kille ❤️



Övar att ligga på mage och är så stark i nacken! Lite oljig i håret, jag försöker få bort lite skorv som han fått nu.

Nej, nu är det dags för te och nån nattamacka! Jag är hungrig!! Är väldigt hungrig nu när jag ammar så mycket!

Ha en skön kväll och helg!!
1 kommentar
Maria

Så fint du gjort det, lite piff gör enormt mycket.
Så söta killar du har
Maria

Svar: Tack 😊 Vilken fin blogg du har!! Kikade in, så mycket fint! Härlig inspiration!
Johanna