Lillfis och fest

Konferensen i måndags gick bra, smidigt att åka dit trots lite köer och sen stod vi i garaget under hotell Clarion där vi va. Kom hem runt 19 tiden på kvällen. Jag somnade rätt tidigt på kvällen, inget trevligt sällskap numer. Men det har ju sina förklaringar, en lillfis som växer i magen som gör att jag blir trött! Vi va på KUB i onsdags och allt såg bra ut så nu vågar jag skriva om det.


Första bilden :)

Den här veckan har jag varit nere på gymet, det känns bättre i vaden nu. Men jag kan inte springa än, så det blev att gå på rullbandet och sen styrketräning.


Bättre än inget!

I onsdags var jag iväg och fixade naglarna, valde roséglitter. Fick flera kommentarer om fina naglar igår - känns kul.



På kvällen i onsdags fixade vi våfflor, det var ju ändå våffeldagen!


Igår lunchade jag med Jessica, det var så trevligt att ses. Länge sen och jag märkte hur mycket jag saknat henne och hur roligt vi hade när vi jobbade ihop förut.

Nu ska jag springa iväg och möta Mikan på lunch och ikväll är det dags för idrottsfesten. Det ska bli roligt, blir ju inte lika vilt som förra året ;) Haha, blir städad och nykter i år!

Ikväll sover skruttisarna hos Tobias men kommer tillbaka till mig imorn.

Ha en skön helg!!
0 kommentarer