Vilken vecka

Veckan började bra!! Vaknade lite väl tidigt bara måndag morgon ;)

Väl på jobbet blev det Zumba som vanligt, vi hade passet på test i 5v men det är så populärt och kommer fortsätta. Mina små killar va hemma och jag hade verkligen längtat efter dem.

I tisdags jobbade jag över en timme, va i stan och lämnade tillbaka två champagneglas jag köpt som gick sönder... Hittade en present till Melinda och sen åkte vi och mötte upp Monica, Chadlis moster och två kusiner med familj. Vi åt på Grekisk restaurang, kände att det va dumt att gå ut för jag kände mig lite stressad och ville hem till killarna... Men gott och trevligt var det iaf. Nattade killarna när jag kom hem, hade bett mamma ha dem vakna tills jag kom hem.

I onsdags sprang jag på lunchen, kändes bättre än förra veckan. Bara hemma sen på kvällen.

I torsdags lunchade jag med Viveka och Hilde. Va och hämtade klänningar som hade kommit och köpte strumpor till Oliver. Hämtade grabbarna hos mamma, plockade upp Chadli vid tåget och åkte hem. Åt, badade barnen och sov.

Nu funkar det bättre med madrassen på golvet, tydligen både för barn och hundar...

Igår var det äntligen fredag, tränade ett pass på jobbet. Va mer sugen på det än springa... Vi åkte och hämtade barnen på dagis och åkte sen och handlade och när vi kom hem var det fredagsmys med hembakt pizza och chips till barnen och grönsaksstavar till oss.

Idag va vi hemma på fm, jag tog en kortare promenad med Messi. Så trist väder!! Sen åkte vi förbi tippen och slängde gamla tv-bordet. Va och köpte finskor till grabbarna. Lämnade av Chadli hos Sami, sen va vi och åt lunch/fikade på Café String på Söder.

Pannkakor och Halloumisallad.

Åkte hem och har bara tagit det lugnt. Oliver somnade för en stund sen och nu ligger jag och Melvin i soffan och myser.

Mys!
0 kommentarer