Jag är trasig!

Säger det igen, tiden flyger!! Kai och jag åt en god sushi/dumpling lunch vid jobbet. Trevligt att ses och snacka ikapp lite.

Efter jobbet åkte vi och lämnade Messi hos Monica, stannade där en stund och åkte sen till Micke, Chadlis kompis som bor i Solna. Han bjöd på pizza och så satt vi kvar där ett tag och snackade. Känns trevligt att få träffa de man inte träffat innan bröllopet :)

På lördag morgon va vi upp tidigt och åkte iväg till Liljeholmen på Hallmans cup. Jag skulle inte vara med och spela men när en av tjejerna blev skadad tänkte jag att jag kunde hjälpa till och stå i mål. Men det var ingen vidare idé för jag fick en rejäl muskelbristning i vaden och fick bäras ut från planen... Kunde inte gå och blev liggandes i soffan hemma resten av helgen :(

Chadli fick handla och hämta Messi, jag kollade på några filmer som va bra. Hela veckan har vi tagit bilen till jobbet för det har inte blivit så mkt bättre under veckan... Va och lånade en krycka som underlättar lite. Va hos en ortoped som kände på benet och konstaterade det jag redan visste. Jag har ju haft det flera gånger tidigare men det har aldrig blivit såhär illa... Fy, så jobbigt att inte kunna gå. Chadli har fått tagit det mesta hemma med barn och allt. Jag har varit helt slut!

Såhär färgglad va jag imorse.

Aj aj aj...

I torsdags va vi iväg till Jakan, båda killarna klippte sig. Det va första gången för Oliver och nu klipptes guldlockarna bort. Kändes både och, han var ju så söt i sitt långa hår. Nu blev han verkligen en större kille.

Nu är det dags!

In action.

Färdig, jag har sparat lockar!

Coola killar i djurgårdsfärger.

Oliver fick en ny fodrad regnjacka, han blir så skitig på dagis och Melvin fick nya Batman byxor.



Igår va jag och fixade naglarna efter jobbet, valde franskt.

Det blev en lugn kvällen med benet i högläge och premiär av Let's dance.

Nu sitter vi i bilen (sena som vanligt) på väg till Trosa för att fira Linnea som fyller 14 år idag!! Imorn ska vi förbi Monica och ta en fika och lämna Messi medan vi går på Berwaldhallen och ser Mumin i Mumindalen.
1 kommentar
Fidan & Divine

Fin blogg du har!
Klicka gärna in hos oss
Krya