Möhippa!!

I fredags åkte vi förbi och köpte krukor till de fina Buxbom som jag köpt på dagen. Blir bättre och bättre på framsidan :)

Sen hämtade vi barnen, lämnade Messi hemma och åkte till Vällingby där jag hämtade ut min ring och så gick vi och åt middag på O´Learys.
 

Popcorn innan maten.
 




Favoritminen
 


När vi kom hem såg jag finalen av Let´s dance. Helt fel person som vann enligt mig...

På lördag morgon blev jag överraskad av Rosa, Jojjo och Therese som stod i badrummet och skrek surprise när jag kom tillbaka efter en morgonpromenad med Messi... Haha, resten av storyn har jag precis skrivit ner och lagt in några bilder på vår bröllopshemsida så läs där (under Möhippa)  www.brollopsguiden.se/brollopshemsida/MrandMrsChaibi

Så lördagen va helt toppen! Igår tog vi det lugnt på förmiddagen, Therese som hade sovit kvar hjälpte mig att prova brudklänningen igen så nu känns det ok och jag ska lämna in den för pressning.

Sen satt vi ute i solen ett tag innan vi körde henne till tåget och så åkte vi förbi Biltema som har öppnat. Köpte nya bilbarnstolar till båda killarna, cykellås, trädgårdshandskar, hundbädd dit ner och lite annat. Åkte förbi mamma och Håkan på väg hem, killarna längtade efter mormor. Tog en snabb fika och fortsatte sen hemåt. Melvin lekte med Albin och Oliver somnade en stund så jag tittade på ett Greys avsnitt och Chadli tittade på Arsenal match. Sen fick jag kyckling från mamma som de hade grillat så jag gjorde bara potatis och sås till - supergott!! Klockan gick och sen var det dags att lägga barn och sen även sig själv :)

Väldigt glad och nöjd över helgen :)
0 kommentarer