Mild höstvecka

Strax efter vår skål så hörde jag Melvin gråta uppe och möttes av en nerkräkt kille. Det verkar som det blev lite för mycket chips och ostbollar! Han kräktes ner sängen två gånger lilla stackarn men kunde somna sen med Messis sällskap.

På lördag morgon mådde han bättre. Vi va hemma på förmiddagen och när Oliver sovit middag åkte vi en sväng till Jakan centrum och sen bowlade vi. Melvin råkade vända sig om och fick bowlingklotet i pannan och då ville han inte spela mer... Oliver däremot tyckte att det va roligt. 




Melvin innan klotet i huvudet.



Chadli hjälper Ollis.


Sen blev det makaronilåda till middag :)

I söndags var det riktigt skönt väder ute, jag tog en långpromenad med Messi och sen var vi ute i parken en stund.

Mina älsklingar!






Små klätterapor.

Måste ha lite koll på lilla vildingen.

Viveka kom med barnen, hon hade med morotskaka som hon bakat :) Hilde va inte på sitt bästa humör men somnade en stund.

Sen blev det kvällsrutiner med dusch och nattning.

Veckan flyter på, jag har träffat en läkare som ska boka in mig hos sjukgymnast så jag får hjälp med huvudvärk. Har också bokat in synundersökning på fredag! 

Igår va jag och fixade naglarna och sen mötte jag upp mammagänget i Henriksdalshamnen på Sthlm Tapas, mysigt att ses och riktigt god mat!!

På fredag när vi jobbar halvdag ska vi gå på stan en sväng och sen ska jag ev möta upp Marie och senare andra mammagänget på middag på Vapiano. 

Men nu är klockan redan 22:30 och det är dags att sova!

Natti natti
0 kommentarer