Barcelona

Det kändes så skönt att logga ut från jobbet och sen dra ut till Arlanda. Vi hade god tid på oss så jag kollade in Victorias Secret affären och så hann vi sitta en stund i loungen.




Flygresan gick bra och när vi kom fram tog vi en taxi till hotellet. Lämnade grejerna, fräschade upp oss och gick ut och åt middag och drack gott vin. 

På tisdagen gick vi ut och åt frukost på stan då vi inte hade bokat det på hotellet. 

Kaffe, te och mackor på Cappuchino.

Efter det strosade vi tillbaka mot rummet och packade ihop lite och gick ner mot stranden. Det va skönt att sola och bada en stund.



Efter åt vi lunch på en restaurang på stranden, mums.



Cerveca clara går ner, annars dricker jag inte öl...

Promenerade sen förbi hamnen och mot La Rambla. Stannade på en pub så Chadli kunde se matchen :)

Smygfoto...

Det fanns wi-fi där så jag stod ut, men när det blev förlängning orkade jag inte längre så vi gick hehe. Hann ändå se straffarna på en tv utanför en restaurang!

Gick mot hotellet och duschade och gick sen ut för att äta. Det blev sen och vi irrade runt som två virriga hönor efter ett restaurangtips som vi till slut hittade...

Mysiga gränder!! 

Framme på Bubo bar.



Live musik ;)

Gick hem och sov. Pratade videosamtal med killarna idag, kändes bra. Saknar dem även om det är skönt att vi får egen tid! Det va lite mulet så vi gick upp till poolen på taket en stund.

På väg upp.

Var är solen??

Här kom den!!

Gick ut och åt lunch och gick runt i lite affärer. Sen tillbaka till hotellet där jag kollade på film och slumrade till en stund medan Chadli såg fotboll. Nu är jag seg och klockan är mycket, men vi ska ut och äta lite. Tur att man äter sent här...


0 kommentarer