Kallt!

Barnen sov längre imorse eftersom de la sig sent. Vid 8:30 gick jag upp, gick snabbt ut med Messi och gjorde sen frukost.

Albin kom över och lekte och efter en stund gick vi ut till pulkabacken.

Jag gjorde en snöängel :)

Sen åktes det för fullt!!







Efter det lämnade vi Albin och åkte till Norrviken, vi köpte med lunch men det va för kallt att äta. Alla frös så vi va tvungna att åka hem... Synd för det va så fint väder och mysigt där :( Men vi får bara ta det en annan dag!

Mysigt ute på isen.

Åt hemma, slappade lite. Killarna pärlade och sen målade de och jag gjorde en ram som de kunde sätta sitt konstverk i.

Fin va?! 

Melvin lekte hos Albin, Chadli drog iväg på killkväll. När Melvin kom hem badade de och sen läste vi, tittade på tv innan de somnade. Jag har bara slappat ikväll.

Imorn är sista dagen det här året! Ett år som va väldigt mycket bättre än året innan. Hoppas att det är en uppgående trend så 2015 blir ännu lite bättre ;) Känns som det kan bli det!!

Fick post idag, hjälp barnen börjar bli stora!!!

Nej nu ska jag lägga mig, laddar inför nyårsfirande hos Jojjo & Jocke imorn!

Natti natti från slappgänget.
0 kommentarer