Grattis min skrutt

I tisdags kröp Melvin ner i sängen innan sex och viskade nåt om present, men jag låtsades inte höra. Han somnade om så jag kunde göra iordning en bricka och så väckte vi honom med sång och presenter.







Medan Melvin blåser ut ljus, passar Oliver på att smaka på kakan :)

Lego, skor, Infinity och Planes 2 biljetter låg i paketen.

Killarna sov hos mormor på sen där han blev firad lite till. Chadli och jag va på mingel på jobbet, men det blev en tidig kväll... Inte speciellt bra :(

På onsdag va båda killarna hemma med mamma då de va snoriga. Chadli tog dem på kvällen och jag va hos Tobias och pratade lite framtid. Det är inte lätt att få till detta varannan veckas liv så att alla blir nöjda... Jobbigt!

Hann natta killarna när jag kom hem och såg till min förtvivlan att Olivers snopp va rejält svullen och han hade riktigt ont! Han lät inte heller bra i luftvägarna.

På torsdag morgon hade Melvin tadläkartid, allt såg bra ut. Jag lämnade Oliver hos mamma som sen skulle åka med honom till läkaren. Följde med Melvin till dagis och fick se hans nya avdelning. Åkte sen till jobbet.

Hade ingen bra dag! Melvin blev dålig och Tobias fick åka och hämta honom. Oliver blev kvar hos läkaren ett tag då han hade infektion både i luftrören och på snoppen. Han fick inhalera och fick med penicillin och inhalator hem. Melvin sov kvar hos Tobias.

Jag va hemma med Oliver i fredags och Tobias kom med Melvin till lunch. Han hade ingen feber men va lite hängig. När Chadli kom hem så åkte vi till Kista och gick på premiären av Flygplan 2. Mysigt att få va med bara Melvin.

Sen åkte vi hem och hade fredagsmys och la oss.

Idag har det varit fullt ös. Chadli har varit på killträff hela dan och kvällen. Jag har bakat och fixat med Melvins kalas. Han hade barnkalas mellan 13-15 men två kompisar stannade till 17. Då kom mamma och Håkan på middag.

Spiderman tema i år :)



Gjorde ett försök att klippa Ollis lugg, blev ju sådär...

5-åringen blåste ut alla ljus.

Killarna varvar ner efter godisjakt!

Ludvig passade på att tappa sin andra tand!

Såhär glad blev han :)

Jihu!! Han sover kvar här inatt, mysigt!

Melvin och mormormys - kärlek i den här bilden <3

Bjöd på kycklinggryta och ris och så fika på det.

Nu är klockan snart 22, Melvin har somnat i soffan och Ludvig ska få lägga sig. Jag tar mig ett glas vin och tänkte se ett avsnitt Homeland om jag orkar... Inväntar min bejb som kommer om ett tag! 

Imorn kommer Aslim och gänget från Turkiet! Vi ska ha reunion och fira Melvin. 

Imorgon är också en speciell dag. Sabina skulle fyllt 40 år. Mamma och jag ska besöka graven. Hade hon levt hade vi säkert partat ikväll! Fina ängel, vi saknar dig... 
1 kommentar
Susanna Maria J

Åå Grattis från Oslo :)

Svar: Tack :)
Johanna