Nästan mål och stukade fingrar

Igår hade vi vinlotteri på jobbet och jag ville så gärna vinna, men nej inte ens ett tredje pris... Vi hade en barista på jobbet som gjorde go-kaffe, det var trevligt! Dagen gick fort och när jag slutade gick jag och hämtade Ludvig. Vi var hemma vid 16:30 och två timmar senare va jag hos Jojjo för tjejmiddagsträff. Det blev jag, Jojjo, Carro och Isan som sågs.

Jojjo lagade god kyckling till oss!



Carro och jag.

Kom hem vid halv tolv och la mig strax efter. Imorse vaknade Oliver 6:15 så det blev ingen sovmorgon... Åt frukost, tvättade och plockade lite och sen fixade jag lunch till grabbarna innan vi åkte till Hagsätrahallen och fotbollsmatch. Det var roligt att spela igen och vi vann. Själv gjorde jag nästan mål, de lyckades med att få dem ur nätet och så stukade jag mina fingrar...

Höger (som tur var)

Vänster, svullet och gör ont :(

Nu vill barnen baka, så det är bara att ställa upp!

Annars tycker jag att allt annat suger just nu! Life is a bitch!
0 kommentarer