Glad Påsk och fyraårs dag

Långfredagen var lugn på förmiddagen, jag tog en timmes snabb promenad med Oliver i vagnen och efter det en dusch. Vid 15-tiden kom Maria, Peter och barnen och vi fikade, barnen lekte och sen åt vi middag tillsammans. När de åkt så slocknade barnen här hemma direkt och vi tittade på Lets dance som började, kul!
 
Igår startade jag dagen med ett spinningpass klockan 9:30, skönt att svettas lite. Sen var det dags att förbereda för dagens familjemiddag. Mamma, Håkan och Rosa med familj kom vid 14 och vi åt massor med gott och hade det bra!
 
Skål och välkomna till oss.
 
Oliver och min fina mamma.
 
Full fart framåt.
 
Close up.
 
Fika dags.
 
Rosa gjorde en galet god tårta.
 
Håkan och Melvin.
 
Jag och Mattias.
 
JAG JAG JAG, lockade håret dagen till ära :)
 
Idag ska vi åka och hälsa på Mickan och Jonas ute på Dalarö, vi ska bara få i oss lite frukost först. Sen ska jag och mamma åka till Sabinas grav. Idag är det fyra år sen hon lämnade oss. Mamma har skrivit ett jätte fint inlägg som ska läggas ut på hennes blogg idag, även jag skrev några rader. Läs här: Sabinas kamp
 
Hoppas att alla har oc har haft en bra och skön påsk!!
1 kommentar
Anonym

Tack för igår, det glömde jag säga när vi träffades idag. Jätte mysig påskafton och jätte fina bilder!

Älskar dig! Kram mami