Snart nytt år!

Två dagar kvar på detta året! Sen är det ett nytt fräscht år, ska bli spännande att se vad det bjuder på?!

Igår åkte jag och Melvin in till stan, vi gick runt i leksaksaffärer och åt lunch. Sen mötte Fanny och Ludvig upp oss och vi gick dit och vi tog en fika och pratade lite och Melvin och Ludvig lekte en stund.

Fortfarande kul med bilar!

Han fick välja två små leksaker.

En av dem.

Vi åt lunch på NK där ett glas mjölk känns lyxigt ;)

På kvällen va vi bara hemma, åt middag och jag såg Hunger Games som jag inte sett än - helt ok! Blir sugen på att se tvåan.

Idag får alla barn va med mamma och Håkan en stund då jag ska åka och fixa naglarna.

Jag fick en så underbar kroppsscrub i julklapp av min kollega Anna, måste rekomendera. Doftar ljuvligt och man får len hud. Så sprayar man på kroppsolja så blir huden ännu mjukare och smidigare! 

Scrub & olja kom i ett paket. Även hårcremen är kanon och doftar gott!

Märker att håret mår bra av håroljan och vet inte om jag tipsat om ansiktsscrub som man låter sitta kvar som mask? Också väldigt bra, från Sephora.

Ha en trevlig måndag!
0 kommentarer