Maxa sommaren

Ligger hemma i soffan och har tittat på Livet på BB. Det är inte lika bra som En unge i minuten, men intressant iallafall. Ikväll var det en 18-årig tjej som födde och pappan hade varit ute och festat och hade telefonen avstängd så han missade allt... Usch så trist, fy fasen så förbannad man skulle vara då! Är ju super sugen på en liten till, men inte när man ser hur ont det gör och hur jobbigt det är. Man kanske ska nöja sig med en underbar liten kille? Nää...

Igår åkte jag hem till Kai och Martin direkt efter jobbet, Martin var gullig och hämtade Melvin på dagis och det gick jätte bra. Ända tills jag kom, då blev han super gnällig! Men efter ett tag så visade det sig att han hade feber och han tog sig på örat flera gånger och sa ajajaj så stackars liten var inte helt ok. Han fick en alvedon och blev lite piggare sen!


Lillpluttis leker i sandlådan

Det var ett helt gäng nere på gården som grillade och åt tillsammans, jätte trevligt!


 
Varm sallad, majskolvar och kött - bra jobbat Kai!

Jag och Melvin gick hem vid 20-tiden och efter ett tag kom även Tobias hem efter en boulekväll med Nisse.
Känns så otroligt skönt att vara ute på kvällarna nu när vi har sånt underbart sommarväder.

Tobias var hemma med Melvin idag som har varit helt frisk, men det kändes bättre eftersom han hade feber igår. Så de följde med mig till verkstan och hämtade bilen och gjorde sällskap till jobbet. Mötte upp dem på Medis och åt lunch på Snaps. Efter jobbet gick jag och Lisa till Loopen Marina och åt och njöt av den helt underbara sommarkvällen!! Åkte hem runt 20-tiden igen, tyvärr hade Melvin somnat så jag får träffa honom imorn bitti igen.


Jag på Loopen Marina med...

Lisa

Imorn är det dags att få fina naglar igen, längtar. Det var på gränsen den här gången och två naglar har rykt :(

Längtar till i helgen, då blir det LYX och MYS!

0 kommentarer