Helgen

Fredag: Kom hem efter jobbet, trött som bara den. Kai frågade om jag ville gå ut med henne och äta middag och gå på bio. Det var inte lika poppis hemma och tur var kanske det eftersom jag sen somnade vid åtta... Var bara sååå trött!

Lördag: Melvin vaknade redan 6-nånting... Tobias som hade slocknat i soffan fick vara uppe med honom och Ludvig som vaknade strax efter. Efter att Melvin varit inne hos mig en stund somnade jag om och vaknade vid 8:30 istället, det kändes mycket bättre. Vi drog iväg till Lek & Buslandet i Upplandsväsby och var där ett tag. Det var ett jätte bra lekland och killarna hade hur kul som helst! Det var stort och mycket bättre än Andys lekland.







Så nu har jag bildbombat därifrån, gillade verkligen stället!

Trodde inte att vädret skulle vara så fint som det var igår, det var ju supervarmt ute. Skulle kunnat åka och badat... Istället blev det en tur hem till pappa, Melvin hade precis somnat i bilen så han fick ligga i deras säng och sova en stund. Vi andra satt ute och fikade i solen, det var skönt!

Åkte sen förbi Sabinas grav, jag hade velat köpa blommor men tyvärr stängde blomaffären vid kyrkogården redan kl 13. Så jag vattnade och gjorde lite fint där istället. Även om tiden går så känns det så overkligt att hon inte finns mer.


Hon har en fin viloplats systeryster <3

Vi åkte förbi videoaffärn och det blev 3 nya filmer, Ludvig fick välja en så det blev två vuxenfilmer. Tittade på en igår, den andra får vi ta ikväll. Den här gången blev det Black Swan och Winters bone.

Har lagt Melvin i vår säng nu på kvällarna och legat brevid honom. Det har gått snabbt och smidigt och han somnar på en gång. Jag också för den delen, men får göra så nu ett tag tills vi är klara med bygget här hemma och är tillbaka i vanliga rutiner igen.

Imorse bakade jag scones och skar upp vattenmelon så det blev lite god söndags frukost!
Nu ska jag snart ut på en powerwalk och sen ta en dusch innan vi drar iväg till Fjärilshuset i Hagaparken, det är det som står på dagens agenda så får vi se om det blir nåt mer än det!
2 kommentarer
2B

De va en härlig dag igår. Graven va jätte fin. Du är de finaste som finns!

Sirpa/ mamma

Vilka fina bilder på killarna, ser att de hade en rolig dag. Så fint att du har besökt systeryster, det ser bra ut där. Jag har köpt en ny fotoram som jag ska sätta dit med en ny bild.

Och självklart vill jag träffa min lilla älskling nu när vi är tillbaka från semester.

Puss o kram