Gott Nytt År!!

Nu är det snart dags att gratinera hummern och börja förbereda hasselbackspotatisen. Menyn idag är:
Förrätt: Gratinerad hummer
Varmrätt: Oxfilé med hasselbackspotatis och bearnaise (rödvinssåsen var slut och orkar inte göra)
Efterrätt: Chokladmousse med färska jordgubbar

Det ska bli gott! Om ca en timme kommer Fredde och Mia med barnen ner till oss.

Jag vaknade tidigt idag, 06:20... så vi får se om jag håller mig vaken till tolvslaget ;)
Låg kvar en stund i sängen och kanske slumrade till lite, sen gick vi upp och tände lite ljus och myste lite. Åt frukost vid 9-tiden. Kai, Martin och Bruno kom över på en fika och sen gick vi tillsammans ner till Sickla och handlade.

Här ska jag visa vad jag köpte på rean!


Ljusstakar på Cervera 90:- köpte 2st


Varmfodrade skor på Skopunkten, 399:-


Nyårsklänningen från MQ 248:-

Nu ska jag gå och kamma till mig och kanske sminka mig lite :) Ville inte ta kort på ansiktet så jag såg ut nu, haha.

Önskar alla ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!
0 kommentarer